صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲  ، 
کد خبر : ۳۵۶۱۰۶

از تیم حکومتی جمهوری اسلامی رسیدند به تیم ملی ایران!

شبکه صهیونیستی اینترنشنال که سال گذشته مدعی بود بازیکنان تیم ملی در میان مردم ایران جایگاهی ندارند؛ امسال اظهار داشت که بازیکنان الگوی مردم و از جنس آن‌ها هستند.

سال گذشته، زمانی که تیم ملی فوتبال ایران برای مسابقات جام جهانی عازم قطر شده بود، گردانندگان پروژه امنیتی زن، زندگی آزادی، به مقابله با تیم ملی پرداختند و تلاش کردند آن را به عنوان «تیم حکومتی جمهوری اسلامی» معرفی کنند. شبکه صهیونیستی اینترنشنال که در راس گردانندگان این پروژه قرار داشت، از برد تیم ملی ایران ابراز ناراحتی و از باخت آن ابراز خوشحالی می‌کرد.

 

 

 

 

اینترنشنال بازیکنان تیم ملی را «حسود و بنده پول» خطاب کرد و اظهار داشت: «واقعا شرم آور است. از اتفاقات ناراحتم و هر روز بیشتر از دیروز از آن‌ها(بازیکنان تیم ملی) ناامید می‌شوم...به این اعتقاد دارم که باید اسم تیم ملی را از این تیم و از این بازیکنان برداریم و بگذاریم تیم حکومت جمهوری اسلامی. این‌ها قداست تیم ملی را زیر سوال بردند.»

این شبکه صهیونیستی، به خوشحالی بازیکنان تیم ملی بعد از برد مقابل ولز حمله کرده و گفته بود: «اگر آن خوشحالی را نمی‌کردید، می‌توانستیم بگوییم شما تحت فشار بودید. شما نمی‌خواهید سمت مردم باشید.»

اینترنشنال به نوعی بازیکنان تیم ملی را تهدید کرد که «سه چهار بار می‌توانم به شما فرصت دهم. بعد از آن دیگر مردم تو را نمی‌خواهند و وقتی مردم تو را نخواهند، من نمی‌توانم تو را بازی دهم.»

در همان سال گذشته، مردم ایران نشان دادند که هیچ دوگانه‌ای با عنوان «تیم ملی ایران» و «تیم جمهوری اسلامی» وجود ندراد و هردوی این‌ها، یکی هست. در میان مسابقات جام ملت‌های آسیا که در این روزها در جریان است، تیم ملی با بردهای بزرگ و مردم با حمایت و تشویق‌های بی‌نظیر خود، بار دیگر ثابت کردند که این دوگانه‌سازی‌ها، در ایران جایی ندارد. شبکه اینترنشنال بعد از برد ایران مقابل ژاپن، در یک چرخش ۱۸۰ درجه‌ای و تناقض آمیز، به یک باره از بازیکنان با عنوان «تیم ملی ایران» یاد کرد و خود را از بردهای این تیم، خوشحال نشان داد.

همان مجری اینترنشنال که سال گذشته معتقد بود بازیکنان تیم ملی، «بنده پول» هستند؛ امسال گفت که «فوتبالیست‌ها برای مردم ایران الگو هستند.»

این شبکه صهیونیستی که سال گذشته معتقد بود بازیکنان تیم ملی، حکومتی هستند و با مردم ایران یکی نیستند؛ امسال اظهار داشت: «بازیکنان ما شبیه به جهوری اسلامی نیستند و از جنس مردم‌اند.»

سوال این است که دلیل این تناقض شدید و چرخش کامل شبکه اینترنشال چیست؟

بعد از شکست سنگین پروژه‌های امنیتی این شبکه برای ایجاد شکاف میان مردم با هرچیزی که اسم «جمهوری اسلامی ایران» روی آن است، عوامل پشت صحنه اینترنشنال متوجه شدند که نمی‌توانند با اقداماتی همچون تخریب تیم ملی، مردم ایران را برانداز کنند؛ بلکه این اقدامات باعث ایجاد شکاف بیشتر میان مردم و جریان برانداز خارج نشین می‌شود. بنابراین، اینترنشنال در میان بازی‌های امسال، تصمیم گرفت که خود را از برد تیم ملی خوشحال نشان دهد تا جایگاه‌ش را حفظ کند.

نکته مهمی که اینترنشنال باید در نظر بگیرد، این است که اگرچه نارضایتی‌هایی به دلیل مشکلات اقتصادی هست؛ اما میان «جمهوری اسلامی» و «ایران» برای مردمی که حکومت خود را با رای مستقیم و موافقت ۹۸درصدی انتخاب کرده‌اند، هیچ دوگانه‌ای وجود ندارد. 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات