صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷  ، 
کد خبر : ۳۴۰۷۱۴

برای صهیونیست ها خودی یا غریبه تاریخ مصرف دارد/ کشتن ۶ افسر موساد نشان کلافگی اسرائیل از ایران است

شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به کشته شدن 6 افسر موساد، اظهار داشت: ساختار و اساس رژیم صهیونیستی از ابتدا تاکنون بر اساس ترور، رعب و وحشت پایه‌گذاری شده است و نکته‌ای که مهم است هر فردی برای این ساختار یک تاریخ مصرفی دارد و برای آن‌ها مهم نیست این افراد از آن‌ها باشد یا نه.

وی افزود: کشته شدن افسر‌های اطلاعاتی خود نشان دهنده این موضوع است که هر فردی که به درد سیستم و ساختار اسرائیل نخورد محکوم به کشته شدن است و اتفاق کشته شدن 6 افسر موساد هم به خاطر شکست سنگین موساد از واجا است و انقدر این شکست برای صهیونیست‌ها سنگین بوده که تمام افسران دخیل در این عملیات را از دم تیغ عبور داده‌اند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:  سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی افول کرده است و این موضوع را می‌توان از سالیان گذشته مشاهده کرد چون هر تحرکی که علیه ایران برنامه‌ریزی کرده بودند توسط افسران اطلاعاتی ایران نقش برآب شده و آن‌ها نتوانسته‌اند اقدامت ضد ایرانی خودشان را محقق سازند.
حیدری تصریح کرد: هزاران هزار عملیات‌های موساد همانند عملیات بزرگ توسط ایران خنثی می‌شود که این نشان دهنده آن است که افسران اطلاعاتی ایران به خوبی بر روی سرویس جاسوسی اسرائیل سوار است و اشراف کاملی بر روی آن‌ها دارد. یعنی کوچک‌ترین حرکت موساد و آمان تحت اشراف ایران است و این نشان دهنده آن است که سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی دارای حفره‌های بزرگی در ساختار خود است.

وی با بیان اینکه امروز اسرائیل از درون درگیر خود است، تصریح کرد:  رژیم صهیونیستی آنقدر از ایران متحمل شکست شده است که نمی‌داند این شکست‌ها از کجا نشات می‌گیرد و از کجا ضربه می‌خورد که این برای آن‌ها تبدیل به یک کلاف سردر گم شده است که در نهایت مجبور می‌شوند تمام افسران خود را به قتل برسانند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در وقایع اخیر که موساد نقشه برهم زدن امنیت داخلی ایران را داشت و قصد ناامن کردن کشور را برنامه‌ریزی کرده بود این بار هم با شکست رو به رو شد که این شکست هم باید به شکست‌های قبلی آن‌ها اضافه کرد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات