بین الملل >>  بین الملل >> نبض بین الملل
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰  ، 
کد خبر : ۳۴۴۵۴۹

انتقال «اینترنشنال» از لندن به واشنگتن/ ناامنی یا پایان تاریخ‌مصرف؟

در پی پایان تاریخ‌ مصرف شبکه تروریستی اینترنشنال و پذیرفتن شکست پروژه آشوب‌ها توسط آمریکا، انگلیس و حتی عربستان سعودی، این شبکه حالا دنبال سرپناه است
پایگاه بصیرت / گروه بین‌الملل

https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/breadcrump.gifhttps://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/breadcrump.gif در پی پایان تاریخ‌ مصرف شبکه تروریستی اینترنشنال و پذیرفتن شکست پروژه آشوب‌ها توسط آمریکا، انگلیس و حتی عربستان سعودی، این شبکه حالا دنبال سرپناه است. بر اساس برخی گزارش‌ها از خبرگزاری‌های داخلی از حدود ۲ ماه پیش، شبکه امنیتی پشتیبان اینترنشنال به دلایل روشن از جمله، شکست پروژه اغتشاشات، تصمیم و رویکرد جدیدی را اتخاذ کرده و حتی مسئولیت همکاری با این شبکه را نیز انکار کرده و می‌کنند.

* اینترنشنال می‌گوید، پیام «لندن را باید تخلیه کنید» را دریافت کرده و می‌خواهد به واشنگتن نقل‌مکان کنند. به مدیر داخلی شبکه پیشنهاد دادند ممکن است در جریان مذاکرات احیای برجام، ماجرای لندن در واشنگتن تکرار شود پس بهتر است به خانه یعنی همان ریاض برگردند.

* بر اساس خبر تائید شده از سوی ایران و آمریکا، کاخ سفید هم‌اکنون در حال مذاکره غیررسمی با تهران برای تبادل زندانیان در اثر یک توافق سیاسی است؛ انگلیس هم در حال میانجیگری برای این مذاکره و البته پیام برای احیای برجام است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات