تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱  ، 
کد خبر : ۳۵۳۷۷۲

الجزیره: ارتش اسرائیل بیش از ۱۰۰ فلسطینی را در شمال غزه به شهادت رساند

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دست‌کم ۹ آپارتمان مسکونی را در جنوب نوار غزه ویران کردند و بیش از ۱۰۰ فلسطینی را در اردوگاه «جبالیا» در شمال نوار غزه به شهادت رساندند.

رسانه‌های فلسطینی، عصر امروز (شنبه)، با انتشار تصاویری خبر دادند جنگنده‌های رژیم اسرائیل شهرک «حمد» در جنوب نوار غزه و مناطقی را در شمال این منطقه هدف قرار دادند.

برخی منابع فلسطینی می‌گویند در پی حمله به شهرک حمد در خانیونس، دست‌کم ۹ آپارتمان مسکونی ویران شده‌اند. پایگاه خبری «عرب۴۸» در عین حال گزارش داد توپخانه‌ ارتش اسرائیل همزمان با حمله جنگنده‌ها سواحل خانیونس را هدف قرار داده است.

خبرنگار شبکه «الجزیره» همزمان گزارش داد بیش از ۱۰۰ فلسطینی  در پی حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یک ساختمان مسکونی در اردوگاه «جبالیا» در شمال نوار غزه به شهادت رسیده‌اند.

منابع فلسطین می‌گویند آوارگان فلسطینی در این سازه پناه گرفته بودند و ارتش اسرائیل در این حمله از بمب‌های ممنوعه استفاده کرده است.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد بعد از پایان آتش‌بس در غزه، ۱۹۳ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و بیش از ۶۰۰ نفر دیگر مجروح شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی، صبح روز جمعه (دیروز) بعد از ۶ روز آتش‌بس حملات خود به نوار غزه را از سر گرفته و در کمتر از ۲۴ ساعت -طبق اعلام وزارت بهداشت نوار غزه- ۱۷۸ فلسطینی را به شهادت رساند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات