تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷  ، 
کد خبر : ۳۵۳۹۶۸

حزب‌الله: یک چشممان به جنوب لبنان و چشم دیگرمان به غزه است

یکی از مسئولان حزب‌الله با اشاره به اینکه محور مقاومت هرگز غزه و مردم فلسطین را تنها نمی‌گذارد تاکید کرد رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان دچار یک وضعیت فرسایشی شده و حتی بعد از ۱۰۰ روز هم نمی‌تواند به هیچ یک از اهداف خود در جنگ غزه برسد.

شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در سخنانی درباره جنگ کنونی مقاومت با رژیم اشغالگر اعلام کرد، مقاومت یک ضرورت راهبردی است که از عزت و حاکمیت و ثروت‌های لبنان در برابر دشمن صهیونیستی محافظت می‌کند.

 

شیخ قاووق افزود، امروز هیچ‌کس روی نهادهای بین‌المللی یا شورای امنیت و ... حساب نمی‌کند و با هیچ گزینه‌ای جز راهبرد مقاومت نمی‌توان از زمین و مردم لبنان و غزه محافظت کرد و آینده متعلق به مقاومت و معادلات آن است. آنچه که امروز در جنوب لبنان اتفاق می‌افتد یک جنگ فرسایشی برای دشمن صهیونیستی بوده و همه نقشه‌های اسرائیل را به هم ریخته و پروژه تنها کردن غزه (جلوگیری از ورود سایر گروه‌های مقاومت به جنگ برای کمک به غزه) را ناکام گذاشته است.

 

وی تصریح کرد، عملیات‌های مقاومت اسلامی لبنان و حملات موشکی یمن ضد مواضع دشمن صهیونیستی و نیز حملاتی که مقاومت عراق علیه اشغالگران آمریکایی در عراق و سوریه انجام می‌دهد همگی ثابت می‌کند که غزه تنها نیست و گروه‌های مختلف مقاومت فلسطین را رها نمی‌کنند. رژیم صهیونیستی در مدت 2 ماه نتوانست به هیچ یک از اهداف خود در جنگ دست یابد و بعد از 100 روز هم نخواهد توانست به هیچ چیزی برسد.

این مسئول حزب‌الله تاکید کرد، مقاومت لبنان از ابتدا موضعی پیشرفته در حمایت از غزه اتخاذ کرد و امروز نیز ما در قلب نبرد هستیم و یک چشم حزب‌الله به جنوب لبنان و یک چشم دیگر آن به غزه است. ما در همین موضع پیشرفته برای حمایت و یاری مردم فلسطین می‌مانیم؛ زیرا نبرد و سرنوشت ما یکی است و تجاوز به غزه به معنای تجاوز به لبنان می‌باشد.

 

شیخ قاووق در پایان گفت، در زمانی که دشمن صهیونیستی، غیرنظامیان یا نیروهای ارتش لبنان را هدف قرار می‌دهد حزب‌الله هرگز در پاسخ به این تجاوزات تردید نخواهد کرد و تصمیم قاطع ما این است که به هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی علیه لبنان پاسخ بدهیم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات