صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸  ، 
کد خبر : ۳۵۴۸۳۶

سعید جلیلی: انتخابات با مشارکت حداکثری ادامه قدرت است

نماینده رهبری در شورای امنیت ملی گفت: دشمن تلاش می‌کند همراهی مردم با انقلاب و نظام را بگیرد اما مردم همراه هستند و با مشارکت حداکثری در انتخابات به کشور قدرت می‌دهند.

سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی شب گذشته در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یادبود سردار شهید سید رضی موسوی و مراسم گرامی داشت شهدای مدافع حرم سوادکوه و شهدای والامقام منطقه سرخکلا زیراب سوادکوه با بیان اینکه در طی سال‌های پس از انقلاب دشمن نتوانست به هدف خود برسد و انقلاب ایران همچنان پایدار باقی مانده است، اظهار داشت: در برخی کشورها بعد سرنگونی دیکتاتوری مدت زمان کوتاهی شرایط دوباره تغییر کرد اما در ایران انقلاب پایدار ماند با وجود تحمیل جنگ 8 ساله و شهادت هزاران جوان، ترور 17 هزار نفر از ملت ایران، اعمال تحریم،  تحمیل راهبرد فشار اقتصادی اما دشمن نتوانست به هدف خود برسد و جمهوری اسلامی همچنان پا برجاست.

جلیلی تصریح کرد: قدرتی که باعث شده ایران در مقابل جنگ تحمیلی، اعمال تحریم ظالمانه و فلج‌کننده و راهبرد فشار حداکثری، توانمند به مسیر خود ادامه دهد قدرت ملت است. 

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه دشمن در محاسبات خود قدرت ملت ایران را در نظر نگرفته بود و نمی‌دانست اگر جنگ را تحمیل کند جوانانی برای دفاع از کشور راهی می‌شوند، گفت: دشمن وقتی زورش نرسد تزویر، فریب و تردیدافکنی کند به همین علت 250 شبکه ماهواره‌ای را ایجاد کرد تا یک ملتی که قدرتش در ایمانش است را دچار تردید کند، فتنه همین است که گرد و غباری ایجاد شود تا حقیقت در آن گم گردد اما ملت ایران دچار تردید نشد و مسیرش را انتخاب و بر باورش ایستاد.

جلیلی، تصریح کرد: دشمن تجربه کرده که خیلی راحت نمی‌تواند با ملت ما مبازره کند، دشمن نمی‌فهمد از روستایی در جنوب کرمان فرزندی همچون حاج قاسم سلیمانی مانع اهداف آنها می‌شود، دشمن می‌داند تکثیر این تفکرات برایش تبعات دارد.

وی یادآور شد: وقتی آمریکا داعش را در منطقه شکل داده بود نسل دهه هفتادی همچون شهید حججی‌ها تکثیر شدند، تفکری که ایستادند و مقاومت کردند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و سکوت سران غربی، خاطر نشان کرد: 80 روز رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی به بدترین شکل در حال جنایت هستند اما اشخاصی همچون بایدن و مکرون که سال گذشته برای فوت یک خانم در ایران ابراز ناراحتی کرده بودند اکنون در مقابل حمله موشک‌هایی که زندگی و آزادی را از زنان و کودکان گرفته، سکوت کرده‌اند.

وی افزود: اگر امروز صحنه دنیا همراه با مناسبات غلط ظالمانه همراه با دروغ و فریب است، کسانی هستند که نمی‌ترسند و صحنه را می‌فهمند، دشمن تمام ابزارش ترساندن است اما مقاومت از مردم ایران الهام گرفته است، امروز دشمن می‌بیند که با یک ملتی مواجه است که سال‌ها مجاهدت کردند.   

جلیلی با بیان اینکه دشمن نقطه قوت یک ملت را می‌بیند و تلاش می‌کند تا تضعیف کند، گفت: ملت ما نقاط ضعف را با نقطه قوت برطرف می‌کنند، ملتی که سخت‌ترین عرصه‌ها را طی کرد و دشمن را به شکست نشاند، نقاط قوت را همین ملت ایجاد کرده‌اند ملتی که در عرصه‌های مختلف نظام و کشور را از آن خود دانستند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به شب رحلت آیت‌الله مصباح، خاطرنشان کرد: آیت‌الله مصباح با تمام وجود اندیشه‌های دینی را مطرح می‌کرد و نمی‌گذاشت ملت دچار تردید شوند و همچون سربازی به تبیین می‌پرداخت .

جلیلی با توجه به انتخابات پیش رو، تصریح کرد: دشمن در فضای مجازی و ماهواره تلاش می‌کند ملت را دچار تردید کند و همراهی مردم با انقلاب و نظام را بگیرد، انتخابات با مشارکت حداکثری ادامه قدرت است و اهداف متعالی یک ملت را تعیین و کشور را بیمه کرده و قدرت می‌دهد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات