صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴  ، 
کد خبر : ۳۵۵۴۲۷
قنادباشی:

ضربه تروریست ها از خاک همسایگان/ وقتی راه فراری برای دشمن نیست

این اقدام چه نتایجی برای تروریست های مستقر در خاک کشورهای همسایه و شایعه پراکنی های صهیونیست های کودک کش در بر دارد؟
پایگاه بصیرت / گروه سیاسی/ گفتگو با جعفر قنادباشی

جنایت تروریست ها در خاک ایران و کشتار کودکان و مردم بیگناه در کرمان و شاهچراغ و مدافعان امنیت در راسک و پاسگاه های مرزی کشور انتقام سخت ایران را با بمباران مقر آنها در اربیل عراق و پاکستان به همراه داشت. امری که واکنش های بسیاری با تبلیغات دروغ صهیونیست ها در داخل و خارج به همراه داشت. با جعفر قناد باشی، کارشناس ارشد مسائل بین المللی گفتگو کرده ایم.

*تحلیل شما از آخرین ضربات به تروریست های منطقه خصوصا در پاکستان و اربیل عراق چیست؟
آنچه در به وارد آوردن مراکز تروریستی و داعش در منطقه از جانب سپاه صورت گرفت در واقع از  یک طرف پاسخی به انتظارات مردم و خانواده شهدایی بود که در حادثه اخیر  و رویدادهای تروریستی مختلف عزیزانشان را از دست داده بودند و مردم ما و خانواده شهدا انتظار داشتند تا انتقام سختی از تروریستها گرفته شود.
 مسئله بعدی اینکه مراکزی که  داعش و گروه های تروریستی دیگر در آن مستقر بودند، دو اقدام را صورت می دادند یکی عملیات های خرابکارانه برای به شهادت رساندن عزیزان ما و دیگری عملیات های جاسوسی به دستور دشمن ترین دشمنان ما است  که طبیعتا ادامه فعالیت های آنها به معنای ضربه وارد آوردن به نظام جمهوری اسلامی ایران و به معنای به شهادت رسیدن افراد بیشتری بود؛ لذا اقدامات سپاه در ضربه به مراکز آنها به معنای جلوگیری از اقدامات بعدی آنها هم تلقی می شود و در حقیقت می توان گفت مجموعه جنایاتی که در دستور کار آنها قرار داشت و طرح هایی را که قرار بود طراحی و اجرا کنند  با این  عملیات متوقف شد.

*عملیات سپاه در بمباران مقر تروریست ها چه چیزی را به دنیا ثابت کرد؟
 اقدام سپاه نوعی بازدارندگی  ایجاد کرد و توان ما را به نمایش گذاشت. ما در این عملیات نشان دادیم که قادر هستیم و می توانیم به مراکز خرابکارانه و جاسوسی و عملیاتی گروه های تروریستی در هر نقطه منطقه که   باشد ضربه وارد کرده و آنها را نابود کنیم  و این به معنای توان بازدارندگی است که طبیعتا دشمن را از تکرار جنایات و ادامه مسیرش پشیمان می کند.
امامسئله بعدی که از نتایج این عملیات بود پیامی به آمریکا و اسرائیل بود که جمهوری اسلامی ایران در برابر جنایات و خساراتی که آنها وارد می کنند و عزیزانی که به شهادت می رسانند و نا امنی که به وجود می آورند صبر نخواهد کرد و از آنها به بدترین و شدیدترین حالت ممکن انتقام خواهد گرفت.
 آنچه هم که تاکنون طی این  عملیات چند روزه اتفاق افتاد در واقع آغاز  عملیات جریان انتقام گیری ایران است و طبیعتا انتقام ما تا زمانیکه به تحرکات دشمن پایان بدهد ادامه خواهد داشت.

*این اقدام چه نتایجی برای تروریست های مستقر در خاک کشورهای همسایه و شایعه پراکنی های صهیونیست های کودک کش در بر دارد؟
مسئله بعدی که بسیار مهم است و از نتایج عملیات ما است متوقف کردن بهره برداری های طراحی شده جدید صهیونیست ها از داعش است صهیونیست ها برای اینکه جریان جنایاتشان به فراموشی سپرده شود در نظر داشتند که از داعش به عنوان ابزاری برای ایجاد یک موج کشتار جهانی بهره برداری کنند و  با بزرگنمایی این کشتار حمام خونی که در غزه راه انداختند از یادها ببرند و جنایاتشان را پنهان و از توجه اذهان خارج کنند اما این عملیات توانست برخی از این مراکز داعشی و تروریستی را که در صدد طراحی و اجرای طرح های کشتار جهانی بوده و علاقمند به راه انداختن حمام خون در کشورهای مختلف هستند که در راستای آن مسلمانان  را تهدید اعلام کرده تا جنایات اسرائیل را فراموش کنند را متوقف کند و این اهمیت خیلی زیادی دارد.

کشورهای دنیا، دولت ها و ملت های آنها همه علاقمند هستند که تروریست  در نطفه خفه شود و جلوی  اقدامات تروریستی  و جنایات آنها گرفته شود و اینجاست که طبیعتا  انتظار این است که کشورهای مختلف، ملت ها و دولت های مختلف از اقدام ایران برای جلوگیری از اقدامات خطرناکترین نوع تروریست در دنیا و تهدیدی جهانی  تقدیر و تحسین کنند چرا که ایران با این اقدام توانسته بخشی از جنایات کاری های آنها و طرح های تروریستی آنها را در دنیا و علیه جوامع بشری خنثی کند لذا عملیات انتقام ما از نظر زمانی در وقت بسیار خوبی صورت گرفت چرا که هم پیامی به قدرت های بزرگ حامی تروریست ها و انتقامی از گروه های داعشی و تروریست های جنایتکاری بود که عزیزان ما را به شهادت رساندند و هم عملیاتی مقدماتی برای جلوگیری از طراحی های داعش برای  اجرای سیاست جدید کشتار که به منظور  به فراموشی سپردن جنایات صهیونیست ها در غزه و کشتار هزاران کودک همچنین جنایات های جنگی دیگری در سراسر جهان طراحی شده و قرار بود داعش به اجرا بگذارد.
 
 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات