صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶  ، 
کد خبر : ۳۵۵۴۰۶

موسوی: بیانیه وزارت خارجه نقطه پایان تنش ایجاد شده بین ایران و پاکستان است

رسول موسوی، مدیرکل جنوب آسیا وزارت امور خارجه اعلام کرد که بیانیه این وزارتخانه نقطه پایانی بر امواج تنش ایجاد شده بین ایران و پاکستان است.

موسوی امروز به دنبال انتشار این بیانیه‌ در حساب ایکس خود نوشت: معتقدم بیانیه وزارت امورخارجه کشورمان نقطه پایانی بر امواج تنش ایجاد شده بین ایران و پاکستان است. 

وی اضافه کرد: رهبران و مقامات عالی هر دو کشور می دانند که از تنش موجود بین دو کشور همسایه فقط تروریست‌ها و دشمنان هر دو کشور بهره می‌برند.

این مقام ارشد وزارت خارجه معتقد است که امروز مساله اصلی جهان اسلام توقف جنایات صهیونیست‌ها در ‎غزه است.

امروز وزارت امور خاجه اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران در عین حال که به سیاست حسن همجواری و برادری بین دو ملت و دو دولت ایران و پاکستان پایبند است و اجازه نمیدهد، دشمنان روابط خوب و برادرانه دو کشور را تیره کنند؛ امنیت مردم و تمامیت ارضی کشور را خط قرمز خود برمی شمرد و از دولت دوست و برادر پاکستان قویاً انتظار دارد که به تعهدات خود در ممانعت از استقرار پایگاه‌ها و گروه‌های مسلح تروریستی در خاک پاکستان پایبند باشد.

در این بیانیه تاکید شد: حساب دولت دوست و برادر پاکستان از تروریستهای مسلح جداست و ایران همواره به سیاست همسایگی خود پایبند است و اجازه نمیدهد که دشمنان و ایادی تروریست آنها این روابط را به ویژه در زمانی که نسل کشی و جنایات رژیم صهونیستی مسأله ی اول جهان اسلام است، تیره نمایند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات