صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۶  ، 
کد خبر : ۳۵۷۷۲۶

ضربات پیاپی حزب‌الله به ارتش اسرائیل طی ۵ عملیات

مقاومت اسلامی لبنان (حزب‌الله) از عملیاتهای پیاپی علیه  ارتش رژیم صهیونیستی در پاسخ به جنایات مستمر این رژیم علیه مردم بی‌دفاع نوار غزه و نیز تجاوزات پیاپی به مناطق جنوبی لبنان خبر داد.
این جنبش مقاومت در بیانیه‌ای اعلام کرد: رزمندگان ما یک خودروی نظامی لجستیکی ارتش رژیم صهیونیستی و گروهی از نظامیانی را که داخل آن بودند، در تپه الطیحات با موشک  هدایت‌شونده هدف قرار دادند که راکت‌ها مستقیماً به هدف اصابت کرد که در نتیجه آن شماری از نظامیان صهیونیست کشته و یا زخمی شدند.
بر اساس بیانیه دیگر، رزمندگان مقاومت اسلامی همچنین یک یگان ارتش رژیم صهیونیستی را در جنوب پایگاه نظامی برانیت با موشک هدف قرار دادند که موشکها به‌دقت به هدف اصابت کرد و تلفاتی به دشمن وارد کرد.
مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در تپه‌های اشغالی کفرشوبا و مزارع اشغالی شبعای لبنان هم هدف شلیک موشک قرار گرفت.
مقاومت اسلامی لبنان همچنین در بیانیه دیگری اعلام کرد: تحرکات نظامیان صهیونیست را در داخل پایگاه مالکیه با موشک هدف قرار دادیم.
رزمندگان حزب‌الله در عملیات دیگری مواضع نظامیان دشمن را در موضع نظامی برکه ریشا و اطراف آن با موشک هدف قرار دادند که موشکها مستقیماً به هدف اصابت کرد،
این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر مناطقی در جنوب لبنان از جمله شهرک رب‌ثلاثین، شهرکهای الناقوره و میس الجبل را بمباران کرده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات