صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱  ، 
کد خبر : ۳۵۹۹۳۸
در گفتگو با بصیرت مطرح شد

انبارلویی: مردی خستگی‌ناپذیر و خادم ملت در شب میلاد امام رضا به میهمانی مولایش رفت

کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: آقای رئیسی در دوران امامین انقلاب در مسئولیت‌های مختلف بسیار خوش درخشید که از ویژگی‌های مختلف ایشان می‌توان به ویژگی خدمت به محرومان و مستضعفان اشاره کرد.
پایگاه بصیرت / گروه سیاسی/ گفتگو با محمدکاظم انبارلویی

به گزارش بصیرت، شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی و همراهانش که برای افتتاح سد مشترکی بین ایران و آذربایجان سفر کرده بودند مردم را مبهوت و غمگین ساخته است چرا که بزرگ مردی که افتخار وی خادم الرضا و خادم المردم بودن ایران است را از دست داده اند. کارشناس و تحلیلگر سیاسی و رسانه در گفتگوی بصیرت ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اشاره‌ای دارد به ویژگی‌های آن شهید بزرگوار در طول حیات پربرکتش.

محمد کاظم انبارلویی کارشناس و تحلیلگر سیاسی و رسانه‌ای در گفتگو با بصیرت در خصوص ویژگی‌های رئیس جمهور شهید آیت الله ابراهیم رئیسی گفت: آیت الله رئیسی دومین رئیس جمهور ملت ایران است که به مقام والای شهادت دست یافت. شهید رئیسی از نظر خصایص اخلاقی و مردمی بودن شبیه شهید اول شهید رجایی رحمت الله علیه است، بدین جهت مردم علاقمند به وی بودند چرا که بسیار مردم دار و مردم محور بود.

وی در این باره یادآور شد: به غیر از اینکه آقای رئیسی بسیار مردمی بود و تلاش می‌کرد در هر موقعیت و منصبی که قرار دارد به مردم خدمت کند وی از صفات و ویژگی‌های بسیار متعالی برخوردار بود به این خاطر تا آخرین لحظات عمر پربرکت خود در خدمت انقلاب و نظام اسلامی و مردم بود.

محمد کاظم انبارلویی یادآور شد: اگر بخواهیم درخصوص تعهد شهید آیت الله ابراهیم رئیسی به مناصب و مسوولیت‌هایی که درآن قرار داشت اشاره کنیم باید گفت آقای رئیسی در دوران امامین انقلاب در مسئولیت‌های مختلف بسیار خوش درخشید که از ویژگی‌های مختلف ایشان می‌توان به ویژگی خدمت به محرومان و مستضعفان اشاره کرد. ایشان خادم امام رضا علیه السلام بود، امام رضای عزیزی که صاحب اصلی انقلاب و کشور ماست ایشان را در شب تولدش میهمان خود کرد.

کارشناس و تحلیلگر سیاسی و رسانه گفت: شهید ابراهیم رئیسی به عنوان یک فرد و یک مدیر انقلابی تا آخرین لحظات عمر پربرکت خود در کنار مقام معظم رهبری ماند و ولایتمداری خود را به نمایش گذاشت. وی نه تنها خادم الرضا علیه السلام بود بلکه خود را تمام قد خادم ملت ایران می‌دانست، خادم جمهور بودن از سال ۱۴۰۰ از سوی مردم باعث شد کارنامه وی نسبت به قبل درخشان‌تر شود چرا که مردم ایران وی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کردند.
کارشناس رسانه در خصوص سایر ویژگی‌های رئیس جمهور شهیدمان گفت: آیت الله شهید ابراهیم رئیسی از یاران خالص و مخلص امامین انقلاب به شمار می‌رفت. در دوران حیات مقدس امام خمینی رحمت الله علیه و بعد از آن امام خامنه‌ای وی صاحب مسئولیت‌های کلیدی بود و در همه این مسئولیت‌ها ثابت کرد به غیر از رضای خدا و خدمت به مردم و پیشرفت انقلاب هیچ اندیشه دیگری در ذهن مبارک ندارد و در راه خدمت نیز به شهادت رسید به این خاطر می‌توان ایشان را شهید راه خدمت به مردم نامید.

وی در ادامه بحث یادآور شد: خداوند متعال به دلیل خدمتگزاری وی به مردم در طول بیش از چهل سال گذشته جایگاه و مقام شامخ شهادت را به ایشان عطا کرد. به فرموده شهید عالی مقام قاسم سلیمانی تا کسی شهید زندگی نکند، شهید نمی‌شود آیت الله رئیسی در پست‌های حساسی که در دوران ۴۵ ساله انقلاب اسلامی داشتند همواره در معرض شهادت بودند بنابراین فکر می‌کنم به آرزوی قلبی خود یعنی شهادت نائل آمدند و به مقام رفیع شهادت رسیدند.

محمد کاظم انبارلویی گفت: به هر حال نام رئیس جمهور ایران آیت الله رئیسی بر تارک تاریخ ایران به عنوان دومین شهید جمهور جاودانه خواهد درخشید و مردمی که در طی سه سال گذشته رخ به رخ و چهره به چهره ایشان در سفر‌های استانی دیدار داشتند هیچ گاه چهره و رفتار و کردار وی را که مردمی‌ترین رئیس جمهور و با کفایت‌ترین رئیس جمهور پس از انقلاب اسلامی است را هرگزاز یاد نخواهند برد. بی تردید اگر بخواهیم خدمات شهید آیت الله رئیسی را به انقلاب اسلامی و مردم بربشماریم قطعا فهرست بلندی دارد، اما به تعبیر رهبر معظم انقلاب رئیسی مردی خستگی ناپذیر بود و خستگی را نمی‌شناخت و حتی روز‌های جمعه که روز استراحت مسئولین است تازه کار را شروع می‌کرد تا کار مردم را سهل کند و به کشور خدمت کند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات