فرهنگی >>  فرهنگی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱  ، 
کد خبر : ۳۵۹۹۴۸

نام‌گذاری یکی از خیابان‌های اصلی قم به‌عنوان «شهید خدمت آیت‌الله رئیسی»

عضو شورای اسلامی شهر مقدس قم از اهتمام ویژه شهرداری قم برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت در قم خبر داد و گفت: به زودی یکی از خیابان‌های اصلی قم، به نام شهید خدمت و شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی نام‌گذاری خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی استقامت ظهر امروز در گفت‌وگویی با خبرنگار فارس در قم ضمن تسلیت به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان در سانحه هوایی اخیر، عنوان کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت امروز ۱ خردادماه ساعت ۱۶ از عمود ۱۸ بلوار پیامبر اعظم(ص) به سمت مسجد مقدس جمکران با حضور پرشور مردم ولایت مدار و انقلابی قم برگزار خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر مقدس قم گفت: در این خصوص فضای شهر سیاه پوش شده و بیلبوردهای تبلیغاتی شهر مزین به تصاویر و نام شهدای خدمت شده است.

وی مطرح کرد: خدمات مورد نیاز در مسیر تشییع همچون آب‌رسانی، نظافت و پاکیزگی، پوشش صوتی، حمل و نقل عمومی و... فراهم شده و اهتمام همه مسئولان استانی و شهری برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم بوده است.

استقامت اظهار کرد: همچنین به پیشنهاد اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم، بناست به زودی یکی از خیابان‌های اصلی قم، به نام شهید خدمت و شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی نام‌گذاری شود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات