سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹  ، 
کد خبر : ۳۶۰۱۶۹

سردار فدوی: قدرت محاسباتی را از دشمنان گرفته‌ایم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سال‌های سال است که جبهه حق انقلاب اسلامی بر جبهه باطل و کفر شیطان بزرگ دائم پیروز می‌شود، دشمنان دیگر قدرت محاسباتی ندارند ‌و همواره آنان‌ با شکست مواجه شده‌‌اند ولی آنها همچنان در پی خباثت‌‌های خود هستند.

سردار سرتیپ پاسدار دریادار علی فدوی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در د‌هکده مقاومت اراک برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار حکومت اسلامی به پشتوانه مردمی است و این افتخار برای استان مرکزی که زادگاه ایشان است و مردم استان این پشتوانه بزرگ را می‌توانند در همه امور‌ که جلوه حضور و بروز جبهه حق است باید پیش‌گام باشند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران مردم‌سالاری دینی را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: یکی از تجلیاتی که حضرت امام راحل بنیان نهاد انتخابات است که در 12 فروردین مردم به جمهوری اسلامی آری گفتند؛ در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو مردم بایستی در سایه وفاق و همدلی که به واسطه شهادت رئیس جمهور شهید و دیگر شهدای خدمت شکل گرفته حضوری پرشور و شعور داشته باشند.

فدوی با تاکید بر اینکه مردم ما در این 45 سال نشان داده‌اند که تا پای جان، همراه انقلاب بوده‌اند ادامه داد: وقتی به تکلیف خود عمل کنیم وعده خدا هم محقق می‌‌شود و شرط محقق شدن وعده خدا پای کار بودن است و باید برای خدا و کار الهی همیشه از تمام داشته خود بگذریم.

وی با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرت‌های برتر دنیاست، افزود: دشمنان از ابتدای انقلاب به دنبال به شکست کشاندن این نظام بوده‌اند و تمام تلاش خود را کرده‌اند اما با توکل بر خدا و بصیرت ملت به هدف خود نرسیده‌اند و شاهدیم که امروز انها به اقتدار جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ما پشتوانه‌‌های بی‌‌شماری مانند شهدا داریم که هر کدام می‌توانند توطئه‌‌های بی‌شماری را از بین ببرند، تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) در سال 57 فرمودند که این انقلاب به پیروزی کامل خود رسیده و به دست صاحب اصلی آن، حضرت صاحب‌الزمان (عج) تحویل داده می‌شود، در حالی که دشمنان با کارهای خود تنها زحمت ما را زیاد می‌کنند.

فدوی ادامه داد: سال‌های سال است که جبهه حق انقلاب اسلامی بر جبهه باطل و کفر شیطان بزرگ دائم پیروز می‌شود، دشمنان دیگر قدرت محاسباتی ندارند ‌و همواره آنان‌ با شکست مواجه شده‌‌اند ولی آنها همچنان در پی خباثت‌‌های خود هستند.

وی با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات و صحنه‌های مهم و موثر انقلاب اسلامی گفت: خبیثان و شیاطین دنیا درصدد‌ند که حضور حداقلی را در پای صندوق‌های رأی داشته باشیم چرا که دشمن به شدت از حضور مردم می‌ترسد، بنابراین باید هوشیار بود که به هدف دشمن محقق نشود.

فدوی ادامه داد: به برکت امامین انقلاب، سپاه پاسداران در طی این سال‌ها در هر عرصه‌ای که انقلاب و نظام نیاز داشته ‌خدمت و نوکری کرده است. پاسداران در انجام تکالیف، با همه توان و بدون خستگی پای کار بوده و هستند که در این راه شهدا و جانبازان بسیاری نیز تقدیم کرده‌ایم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران به خدمات فرمانده سابق سپاه روح الله اشاره‌ کرد و گفت: استان مرکزی در برخی عرصه‌ها از جمله مسکن پاسداران رتبه برتر کشور را دارد که این نشان دهنده تلاش و مجاهدت بسیار مسئولان سپاه در این استان است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات