صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴  ، 
کد خبر : ۳۴۶۴۲۹

سردار فدوی: علت مشکلات اقتصادی امروز عدم اجرای قانون بانکداری اسلامی است

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: قوی‌ترین قانون جمهوری اسلامی قانون بانکداری بدون ربا است؛ اگر به قوانین اقتصاد اسلامی در قرآن عمل شده بود در حوزه اقتصادی دچار مشکلات نبودیم.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم تجلیل از استادان و مربیان سپاه که صبح امروز(سه‌شنبه) در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، گفت: خداوند متعال قاعده‌های قرآنی را معرفی کرده و از آن دستاوردهای انقلاب اسلامی به دست می‌آید.

سردار فدوی: علت مشکلات اقتصادی امروز عدم اجرای قانون بانکداری اسلامی است

سردار فدوی با بیان اینکه نتیجه را خداوند متعال رقم می زند، افزود: ما در این ۴۴ سال به تکالیف مان عمل کردیم و اقتدارمان به همین خاطر است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی مستکبرین عالم را به زانو درآورده است، تاکید کرد: توان بندگان خدا از تکالیفی که بر عهده آن ها مشخص شده بیشتر است. اولین وظیفه ما این است که تکلیف مان را بدانیم و عزم خود را جزم کرده و حتما تکلیف خود را انجام دهیم؛ نتایج را خداوند متعال رقم می‌زند.

سردار فدوی گفت: ما اگر تکالیف خود را به درستی انجام دهیم خداوند نمی گذارد بن بستی بوجود بیاید؛ روزی از جایی به ما می رسد که حتی تصور نمی کردیم‌. ما باید استطاعت خود را هر روز بالاتر ببریم، ما باید مراقبت کنیم تا هر جایی هستیم تکالیف خود را به درستی انجام دهیم و خیال‌ِمان راحت باشید که پیروزی مسلم با انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: با بیان اینکه هر جا به تکالیف خود عمل نکردیم با گرفتاری مواجه شدیم، متاسفانه در تکالیف مان در حوزه اقتصاد عمل نکردیم و در این حوزه دچار مشکل هستیم. قوی‌ترین قانون جمهوری اسلامی قانون بانکداری بدون ربا است؛ اگر به قوانین اقتصاد اسلامی در قرآن عمل شده بود در حوزه اقتصادی دچار مشکلات نبودیم.

جانشین فرمانده کل سپاه به جنگ ترکیبی دشمنان علیه ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان نظام اشتباه محاسباتی داشتند و نمی دانستند توان انقلاب اسلامی بیش از تصور آن‌هاست.

سردار فدوی تاکید کرد: تکالیف پاسداران بیش از پیش است، دشمنان در فتنه اخیر به دنبال پروژه کشته سازی در فتنه اخیر بودند اما بصیرت مردم انقلابی فتنه دشمن را با شکست روبرو کرد.

وی به جنگ اقتصادی، فرهنگی و رسانه ای دشمنان علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: ما باید به پاسداری از انقلاب اسلامی مسلط باشیم و تکالیف مان را به درستی انجام دهیم؛ همه باور داشته باشیم و با همه توان در میدان حضور داشته باشیم.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان با تاکید بر اینکه باید باورهای خود را تقویت کنیم، خاطرنشان کرد: همه مفاتیح‌الجنان برای ایجاد باور و تقویت آن است و مجموعه عقیدتی در سپاه نقش مهمی در تقویت و تحکیم باورها دارد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات