صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹  ، 
کد خبر : ۳۴۸۸۲۸

سردار فدوی: سپاه تا ‌سال ۱۴۰۳، صددرصد روستاها ‌را آبرسانی می‌کند

آبرسانی به 110 روستای استان کرمان با همکاری سپاه و وزارت نیرو با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران از زادگاه سردار دل‌ها، روستای قنات ملک کلید خورد.

سردار فدوی: سپاه تا ‌سال 1403، صددرصد روستاها ‌را آبرسانی می‌کند/ به مردم وعده صادق می‌دهیم

به گفته فرمانده سپاه ثارالله استان، این روستا‌ها در 11 شهرستان استان کرمان قرار دارند که با بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی، 54 هزار نفر، از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند که برای آبرسانی به این روستاها، علاوه بر حفر و تجهیز 27 حلقه چاه، 340 کیلومتر خط انتقال و شبکه داخلی روستایی، و 20 مخزن 500 مترمکعبی نیز احداث شده است.

سردار سرتیپ پاسدار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه نیز در آیین افتتاحیه آبرسانی به 110  روستای استان کرمان اظهار داشت:‌‌ به مردم وعده صادق می‌دهیم و همه به صورت جهادی و انقلابی تکالیف را انجام می‌دهیم و خدمت‌رسانی و نوکری به مردم را به تمام و کمال انجام می‌دهیم.

‌جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در جهاد آبرسانی تمام تلاشمان را برای آبرسانی به روستاها انجام خواهیم داد، افزود: تا قبل از پایان سال 1403، صددرصد روستاها با همکاری استانداران، فرمانداران صددرصد روستاها آبرسانی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 44 سال خبیث‌ترین افراد این ملت را تحت فشار قرار دادند، تصریح کرد:‌ این مردم شایسته بیشترین خدمت‌ها هستند و با رفع محرومیت دشمن را شکست می‌دهیم.

سردار فدوی با بیان اینکه بعد از رفع محرومیت‌ها روند توسعه و رشد را برای ارتقا به قله‌های اقتصادی و معیشت انجام خواهیم داد، تاکید کرد: ‌خدمت‌رسانی و نوکری به مردم را به تمام و کمال انجام می‌دهیم.

‌سردار فدوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی ‌و با اشاره به خدمات ارزشمند حاج قاسم در روستای قنات ملک ‌افزود‌:  خدمت جهادی و مخلصانه حاج قاسم را به این مرتبه از انسانیت رساند.

 

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات