صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷  ، 
کد خبر : ۳۶۰۵۵۵

جزئیات تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در فضای مجازی

معاون سیاست‌گذاری و اعتباربخشی فناوری اطلاعات گفت امکان تبلیغ نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در پلتفرم‌های داخلی فراهم شده است.

حامد منکرسی، معاون سیاست‌گذاری و اعتباربخشی فناوری اطلاعات در پاسخ به این سوال که آیا سازمان فناوری اطلاعات برنامه‌ای برای ایجاد بستر تبلیغاتی کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری در پلتفرم‌های داخلی دارد یا خیر؟ اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با پیام‌رسان‌ها تصمیم بر این شد که یک بستر انتخاباتی و تبلیغاتی در پلتفرم‌های ایرانی شکل گرفته و بر اساس تجربه انتخابات مجلس شورای اسلامی بستری فناورانه ایجاد و اجرایی شود.

منکرسی تصریح کرد: بر این اساس مقرر شد به هر نامزد انتخابات ریاست جمهوری یک کانال با تیک آبی داده شود، همچنین یک کانال اختصاصی نیز به هواداران با تایید خود نامزد انتخاباتی اختصاص داده خواهد شد.

وی افزود: همچنین امکانات مختلفی همچون پخش زنده، پین در صفحه اصلی پیام‌رسان‌ها با یک تعداد مشخصی از بازدید (بین ۳ تا ۵ میلیون بازدید) به صورت رایگان خواهد بود و در صورتی که نامزد محترم درخواست بازدید بیشتر داشته باشد با تخفیف ۵۰ درصد خدمت از سوی پلتفرم ارائه خواهد بود.

منکرسی تاکید کرد: سایر فضا‌های تبلیغاتی در پیام‌رسان‌های داخلی نیز در ایام مجاز تبلیغات مورد استفاده نامزد‌های محترم قرار خواهد گرفت.

معاون سیاست‌گذاری و اعتباربخشی فناوری اطلاعات یادآور شد: برخی از پیام رسان‌ها نیز همچون روبیکا و سروش پلاس صفحات و ویترین‌های اختصاصی انتخابات دارند که به صورت اختصاصی در اختیار نامزد‌ها قرار خواهند گرفت که در این راستا دسترسی مردم نیز راحتتر خواهد شد.

منکسری در پایان خاطرنشان کرد: در روز انتخابات نیز اطلاعات مربوط به شعب اخذ رای بر روی نقشه در اختیار مردم و کاربران محترم قرار خواهد گرفت که به مردم عزیز در جهت یافتن نزدیکترین شعب اخذ رای کمک شایانی خواهد نمود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات