صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹  ، 
کد خبر : ۳۶۰۳۳۸
سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور/ وزش باد شدید در نوار شرقی

سازمان هواشناسی با اعلام اینکه امروز (پنجشنبه) در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، برخی مناطق غربی سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز بارش پراکنده رخ خواهد داد، اعلام کرد: طی دو روز آینده برای بیشتر مناطق کشور افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی و بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، طی پنج روز آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی شده است که طی دو روز آینده با افزایش نسبی دما همراه خواهد بود.

طی دو روز آینده و طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، برخی مناطق غربی سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی شاهد ابرناکی و بارش پراکنده خواهیم بود.

طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل و جنوب‌غرب کشور وزش باد شدید رخ خواهد داد که در مناطق مستعد سبب خیزش گردوخاک خواهد شد.

مناطق غربی و مرکزی خلیج فارس طی دو روز آینده مواج است.

آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری و همراه با وزش باد پیش‌بینی شده که در برخی ساعات افزایش باد را خواهیم داشت، البته در شب احتمال گردوخاک نیز وجود دارد. فردا نیز همین شرایط برای تهران حاکم خواهد بود. کمینه و بیشینه دمای هوا در امروز در پایتخت ۲۲ و ۳۴ درجه سانتیگراد است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات