صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸  ، 
کد خبر : ۳۶۰۴۷۷

سرلشکر سلامی: امام خمینی (ره) ما را از اسارت و بردگی مدرن نجات داد

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امام راحل تمدن اسلام را دوباره از افق کشور ایران طلوع داد، گفت: امام خمینی (ره) ما را از اسارت و بردگی مدرن نجات داد.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در ویژه برنامه انتخاباتی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور که صبح امروز (یکشنبه) در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: خداوند متعال را سپاسگزاریم که در آستانه سی و پنجمین سالگرد ارتحال پیشوای بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام راحل قرار داریم و یکی از اعجازهای الهی را روی زمین رقم زد و پیام‌آور آزادی، حریت، کرامت و روح عدالت در دوره‌ای بود که این مفاهیم از همه مناسبات و روابط سیاسی درون عالم رخت بسته بود.

وی ادامه داد: امام راحل با اعجاز الهی خود این مفاهیم را در یک الگوی سازمان یافته به یک واقعیت عینی تبدیل کرد و ما را از اسارت و بردگی مدرن نجات داد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه امام راحل تمدن اسلام را دوباره از افق کشور ایران طلوع داد، افزود: در این آستانه توفیق حضور در جمع خواهران و برادران دانشجو، جوانان رشید و برومند این سرزمین را دارم که تجلی حرکت ملت عزیز ایران به سمت قله‌های رفیع در آینده این سرزمین و وارثان یک انقلاب بزرگ و پرچمداران حرکت برای فتح آرمانها و قله‌ها هستند.

فرمانده کل سپاه در ادامه با تسلیت شهدای خدمت گفت: این شهدا در مسیر خدمت رسانی به مردم در آن فضای مه آلود و جنگل‌های پیچیده و ارتفاعات بلند راهی بهشت اعلی شدند تا در محضر خداوند متعال روزی بخورند.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه ایران امروز یک قدرت جهانی و شکست ناپذیر است، تصریح کرد: همه امید ما به جوانان این سرزمین است که مصمم و با اراده تمام بضاعت و قلب‌های خود را برای ساختن هر چه بهتر ایران قدرتمند به کار بگیرند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ایران برای رسیدن به هدف‌های خود مصمم و در حال حرکت است، ادامه داد: ایران در جهان صاحب اعتبار قدرت و منزلت سیاسی است. امروز شعارهای ایران در دانشگاه‌های آمریکا و دورترین نقاط جهان تکرار می‌شود و آن شعارها پژواک این فرهنگ قوی و منزلت ایران است.

نظرات بینندگان
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات