صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶  ، 
کد خبر : ۳۶۰۶۰۱

نامه مخبر به نهادها برای اجرای بسته سیاستی جهاد دانشگاهی پیرامون مهار تورم

رئیس جهاد دانشگاهی با اشاره به تدوین بسته سیاستی مهار تورم از سوی محققان جهاد دانشگاهی، گفت: سرپرست ریاست جمهوری در نامه‌ای از نهادها خواسته است تا بسته سیاستی محققان جهاد را اجرایی کنند.

حسن مسلمی نائینی رئیس جهاددانشگاهی با بیان اینکه محققان جهاد دانشگاهی برای پژوهش درباره عنوان سال که از سوی مقام معظم رهبری اعلام می‌شود، برنامه دارند، گفت: سال گذشته با برگزاری نشست‌های مختلف با حضور محققان جهاد دانشگاهی، متخصصان و اساتید به بررسی عنوان سال یعنی مهار تورم و رشد تولید پرداختیم و این موضوع پس از بررسی در پژوهشگاه علوم انسانی و اجتماعی جهاددانشگاهی به تدوین بسته سیاستی مهار تورم منجر شد.

وی افزود: این بسته برای دولت ارسال شد که با ابلاغ از طرف دفتر ریاست جمهوری، وزارت امور اقتصاد و دارایی و بانک مرکزی مکلف شدند از سیاست‌های پیشنهاد شده بهره‌مند شوند.

به گفته مسلمی نائینی، محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری نیز در نامه‌ای به نهاد‌ها از آن‌ها خواسته که از رهنمود‌های محققان جهاد دانشگاهی در این بسته استفاده کنند.

وی ادامه داد: هر سال نهاد‌ها حدود یک ماه اول سال درباره شعار سال صحبت می‌کنند و بعد فراموش می‌شود، اما جهاد دانشگاهی سال گذشته برای این امر بودجه اختصاص داد و در پژوهشگاه علوم انسانی بر روی عنوان سال کار تحقیقاتی انجام داد و بسته‌های سیاستی از این تحقیقات تدوین کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی اظهار داشت: امسال هم در زمینه عنوان سال که جهش تولید با مشارکت مردم است کار تحقیقاتی انجام می‌دهیم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات