بین الملل >>  بین الملل >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۳  ، 
کد خبر : ۳۶۰۸۴۱

تصویب قطعنامه پیشنهادی آمریکا در مورد آتش‌بس در غزه در شورای امنیت

حماس همچنین از آمادگی خود برای همکاری با طرف‌های واسطه برای ورود به مذاکرات غیرمستقیم در مورد اجرای این اصول و بند‌هایی شد که در راستای خواسته‌های ملت و مقاومت فلسطین است.

شورای امنیت با ۱۴ رای موافق و یک رای ممتنع (روسیه) پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی آمریکا برای آتش‌بس در غزه و مبادله اسرا را تصویب کرد.

استقبال حماس از تصویب پیش‌نویس قعطنامه آتش‌بس در شورای امنیت
جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای اعلام کرد از قطعنامه تصویب شده در شورای امنیت که متضمن آتش‌بس دائم در غزه، خروج کامل نیرو‌های اشغالگر از این باریکه، مبادله اسرا، بازسازی غزه و بازگشت فلسطینیان به محل زندگی خود و مخالفت با هرگونه تغییر جمعیتی یا کاهش مساحت نوار غزه و ورود کمک‌های بشردوستانه به این باریکه است، استقبال می‌کند.

حماس همچنین از آمادگی خود برای همکاری با طرف‌های واسطه برای ورود به مذاکرات غیرمستقیم در مورد اجرای این اصول و بند‌هایی شد که در راستای خواسته‌های ملت و مقاومت فلسطین است. این جنبش افزود: ما در جنبش حماس همچنین بر ادامه تلاش و مبارزه همراه با همه ملت فلسطین به منظور دستیابی به حقوق ملی خویش و در راس آن بیرون راندن اشغالگران، تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس و حق بازگشت و تعیین سرنوشت تاکید می‌کنیم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات