صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳  ، 
کد خبر : ۳۶۱۳۸۹

بذرپاش: ساخت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۶۵۳ هزار واحد عبور کرد

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ‌نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم شتاب خوبی گرفت، گفت: ساخت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۶۵۳ هزار واحد عبور کرد.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی صبح امروز ‌در آیین واگذاری 3191 واحد و شروع عملیات اجرایی 10 هزار واحد نهضت ملی مسکن لرستان با بیان اینکه ‌نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم شتاب خوبی گرفت، اظهار داشت: در تامین زمین شهری  و روستایی در سراسر کشور از 100 هزار هکتار عبور کردیم.

وی با بیان اینکه در استان لرستان نیز ‌در  تامین زمین به 3 هزار هکتار زمین نیاز است، افزود: 2 هزار هکتار تاکنون تامین شده و مابقی هم در حال تامین است و امروز نیز 3190  واحد در بخش‌های مختلف روستایی و شهری در قالب پروژه نهضت ملی مسکن تحویل مردم می‌شود؛  همچنین عملیات اجرایی 10 هزار واحد مسکونی آغاز می‌شود.

بذرپاش با بیان اینکه در سراسر کشور ساخت مسکن ملی از 2 میلیون و 653 هزار واحد عبور کرد، ادامه داد: ‌ از این تعداد 560 هزار واحد تقدیم مردم و مابقی در مسیر اتمام و تحویل به متقاضیان در بخش‌های مختلف است و در بخش روستایی نیز از مجموع 550 هزار واحدی که در سراسر کشور آغاز شده که نزدیک به 300  هزار واحد تحویل مردم شده است.

وزیر راه و شهرسازی هدفگذاری دولت را تحویل یک قطعه زمین روستایی تا پایان 1403 عنوان کرد و افزود: ‌تاکنون 600 هزار قطعه آن تایید شده و در مسیر تحویل قرار گرفته است، البته بیش از 100 هزار قطعه تحویل مردم شده و تمام این اتفاقات با دستور رئیس جمهور شهید رخ داده است.

وی با بیان اینکه از مجموع 240 هزار مسکن مهر رسیده به دولت سیزدهم بیش از 138 هزار مسکن تحویل و 102 هزار واحد باقی مانده است، گفت: تا پایان سال بخش زیادی از آنها تحویل مردم می‌شود و امیدواریم دولت بعدی حتما این مسیر را ادامه دهد و تحویل زمین و اتمام عملیات اجرایی واحدهای آغاز شده را انجام دهد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات