صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸  ، 
کد خبر : ۳۶۱۴۶۳

طرح پنج فوریتی قالیباف ترند توئیتر شد+ عکس

کاربران فضای مجازی به استقبال طرح جدید قالیباف رفتند و در روزهای اخیر هشتگ‌های مشابه به «طرح پنج فورتی قالبیباف» در شبکه اجتماعی توئیتر ترند شده است.

 محمدباقر قالیباف در جریان مناظره دوم اقتصادی در ۳۱ خرداد، از یک طرح جدید در دولت «پیشرفت و خدمت» رونمایی کرد که به وسیله آن، پنج معضل بحرانی و فوری کشور در اولویت قرارگرفته و پیگیری و حل خواهد شد.

این طرح با عنوان «طرح پنج فورتی» معرفی شد که مهمترین عناوین آن به شرح زیر است.

* متناسب‌سازی حقوق و تورم، به‌همراه تضمین سپر حمایتی در لوازم اساسی زندگی

* اعطای یک قطعه زمین مسکونی به همۀ افراد فاقد مسکن، به‌همراه تأمین سه‌سالۀ خانۀ زوج‌های جوان

* واردات خودروی باکیفیت

* انسداد مرز شرقی و ساماندهی اتباع غیرایرانی غیرمجاز

* ایجاد پایتخت دوم ایران در سواحل دریای عمان، به‌عنوان پایتخت اقتصادی و فناوری

طرح پنج فوریتی قالیباف ترند توئیتر شد+ عکس

پس از معرفی شدن پنج طرح اولویت‌دار «محمدباقر قالیباف»، کارشناسان و متخصصان اقتصادی به بحث و بررسی پیرامون این طرح‌ پرداختند. اولین جلسه بررسی این طرح توسط محمدرضا پورابراهیمی، رئیس ستاد مرکزی فعالان اقتصادی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در برج میلاد تهران برگزار شد.

علاوه بر این فضای مجازی هم به استقبال این طرح رفت. در روزهای اخیر هشتگ‌های مشابه به «طرح پنج فورتی قالبیباف» در شبکه اجتماعی توئیتر ترند شده است.

کاربران توئیتر با اشاره به مهمترین شاخصه‌های آقای قالیباف، یعنی سوابق اجرایی، کارنامه و تسلط بر برنامه هفتم توسعه، از این طرح استقبال و حمایت کردند. کاربران توجه زیادی به دو بخش مهم این طرح، یعنی تحول در عرضه مسکن و واردات خودرو داشتند. به گفته کاربران این دو مقوله از مهمترین معضلات بحرانی کشور است که در صورت اجرا شدن این طرح، امید و نشاط فراوانی به جامعه جوان کشور تزریق خواهد شد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات