سیاسی >>  سیاسی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳  ، 
کد خبر : ۳۶۱۸۶۷

در مصلای شهر گرگان؛ جلیلی: می‌خواهند دوباره همان نسخه غلط منسوخ را برای مردم بپیچند

نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: می‌خواهند دوباره همان نسخه غلط منسوخ را برای مردم بپیچند.

سعید جلیلی نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری که در سیزدهمین مقصد از سفرهای انتخاباتی خود به استان‌های کشور به گلستان سفر کرده است، در جمع مردم در مصلای شهر گرگان گفت: خدا را سپاس می گویم که در جمع شما مردم خونگرم و دوست داشتنی استان گلستان حضور پیدا کردم مردمی که نشان دادید که با همه قدرت به سمت جهش کشور حرکت می‌کنید. استانی که در قومیت‌ها دارای تنوع هست و مجموعه‌ای از اقوام را دارد که سرشار از فرصت‌ها هست.

وی ادامه داد: فرصت دیگر این مردم و جوانان عزیز هستند که امروز همه دارای تحصیلات اند. حق مردم این است که نه تنها شغل داشته باشند بلکه باید هرکدام از اینها برای کشور افتخار آفرینی کنند.

جلیلی بیان کرد: مردم عزیز این استان فرصت‌های ارزشمندی دارند و جهش در گلستان اتفاقی نیست و با مردم موفقی که دارد هر روستا می‌تواند به سلول موفقیت تبدیل شود. شرط این است حقوق مردم را در اختیار آنها قرار دهیم و نمی‌شود فقط عده‌ای با فساد و رانت از تسهیلات بانکی استفاده کنند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز جنگل، کشاورزی، شیلات این استان می‌تواند با برنامه ریزی درست و روستاهای غنی و ارزشمند و جوانان این کشور، به قله برسند. این همه ظرفیت و فرصت مجال این را نمی‌دهد که خدای نکرده جوان شما بیکار باشد. این فرصت را خداوند در اختیار شما قرار داده است. از یک جهان فرصت به بهترین شکل در این استان می‌بینیم و نتیجه یک جهان فرصت یک ایران جهش و گلستان جهش خواهد بود.

جلیلی با تاکید بر اینکه هر ایرانی یک نقش پرشکوه ایفا می‌کند، بیان کرد: امروز در استانه انتخاب هستیم و می‌گفتیم مشکلاتی که وجود دارد چگونه حل می‌کنید؟، می‌گفتند اجازه دهید با دو سه قدرتی که با ما دشمنی داشتند امتیاز دهیم و نتیجه ان چه شد و دیدید که توافق کردند و امتیازات را دادند و نتیجه ان چه شد که طرف مقابل از توافق خارج شد و تحریم‌ها دوبرابر شد و دلار ۳ هزار تومانی را ۳۰ تومان کرد.

دوباره همان نسخه غلط منسوخ را برای مردم می‌پیچیدند

وی در همین راستا تاکید کرد: عوض اینکه از مردم عذرخواهی کنند دوباره همان نسخه غلط منسوخ را برای مردم می‌پیچیدند. ضعف را با ضعف نمی‌توان برطرف کرد. ملتی می‌تواند موفقیت‌های خود را ادامه دهد تا تعامل گسترده و سازنده با جهان داشته باشد نه تعامل حداقلی و از موضع ضعف. امروز ملت می‌داند برای استفاده از یک جهان فرصت یک تعامل گسترده وجود داشته باشد. ملت ما انتخاب خواهد کرد تا جهش خود را شکل دهد.

باید بتوانیم تعامل گسترده‌ای با جهان داشته باشیم

وی تصریح کرد: کسی نمی‌گوید در کشور مشکلات وجود ندارد اما من از شما سوال می‌کنم. ضعف را به چه چیزی درست می‌کنند؟ ضعف را به واسطه توانایی شما درست می‌کنند یا با کشورهای دیگر. ما باید بتوانیم تعامل گسترده‌ای با جهان داشته باشیم. اما نه تعامل از روی نقطه ضعف بلکه از روی نقطه قوت. امروز ملت ما برای استفاده از یک جهان پیشرفت باید یک تعامل گسترده با جهان داشته باشیم. ما در دنیا ۲۰۰ کشور داریم که می‌توانیم با آنها ارتباط بگیریم اما شما می‌دانید که در آن هشت سال آن دولت از همین همسایه که فرصت‌های ارزشمندی داشتند استفاده نکردند.

وی افزود: من می دانم اراده شما ملت در خارجی سر تعظیم نمی‌آورد. وقتی ملت ئ مصمم باشد تولید قدرت می‌کند و این تولد قدرت است که در همین عملیات وعده صادق رژیم صهیونیستی صدها موشک زد و رژیم صهیونیستی هم هیچ غلطی نتوانست بکند. امروز این قدرت ملت ایران در عرصه‌ای مختلف می‌توانند تکثیر شوند و آیا این جوانان در عرصه اقتصاد و صنعت و فرهنگ نمی‌توانند چنین قدرتی را بیافرینند؟ حتماً می‌توانند.

جلیلی گفت: ما امروز در یک بزنگاه تاریخی هستیم و زمان را باید قدر بدانیم اگر می‌گوئیم یک جهان فرصت داریم پس باید از فردای روز انتخابات با برنامه ریزی های از قبل کار کنیم. نه اینکه بگوییم کارشناسان ما چه می‌گویند. ما باید همه دستگاه‌ها در خدمت ملت شریف ایران باشند تا بستر فراهم شود و شما در کنار دولت نقش ایفا کنید. پس یک جهان فرصت باید یک ایران جهش باشد و همین استان گلستان یکی از بهترین فرصت‌ها است. پس ما می‌توانیم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات