سیاسی >>  سیاسی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷  ، 
کد خبر : ۳۶۲۰۸۲

سخنگوی ستاد جلیلی به پزشکیان تبریک گفت

شهرام یزدانی در پیامی به پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب تبریک گفت.

 شهرام یزدانی سخنگوی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری را به مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب تبریک گفت.

متن پیام وی به‌شرح زیر است:

به نام خدا 

سلام

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با همه فراز و نشیب‌ها و تلخی‌ها و شیرینی‌هایش به پایان رسید.

در وحله اول به مردم ایران به‌واسطه مشارکت فعال و پرشوری که در انتخابات داشتند تبریک می‌گویم و آنها را پیروز اصلی این انتخابات می‌دانم، امیدوارم این حضور مردم سبب خرسندی مقام معظم رهبری شده باشد.

به برادر گرامی‌ام جناب آقای دکتر پزشکیان، پیروزی در انتخابات را تبریک می‌گویم و برای ایشان و دولتشان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم طی 4 سال پیشِ‌رو، در عین پایبندی به ارزش‌ها و اصول انقلاب و امام و رهبری امور کشور را به‌نحو احسن تدبیر نمایند. با شناختی که از آقای دکتر پزشکیان دارم مطمئن هستم که ایشان خود را رئیس‌جمهور همه 88 میلیون جمعیت ایران و نه صرفاً 16 میلیون نفری که به ایشان رأی دادند می‌دانند.

به برادر بسیار عزیزم جناب آقای دکتر جلیلی تبریک می‌گویم که با دانش و منش خود در این انتخابات، الگویی از یک سیاستمدار تراز اول، متخلق، متعهد و مهیا را به جامعه سیاسی کشور ارائه کردند، امیدوارم روزی را شاهد باشیم که صدها نفر با ویژگی‌های یک دولتمرد تمام و کمال به‌عنوان گزینه‌های انتخاب پیشِ‌روی مردم حاضر باشند و این مهم ممکن نیست مگر با ارتقاء و تکامل کارکرد حزبی در کشور و ارتباط تنگاتنگ میان نخبگان دانشگاهی و نخبگان سیاسی کشور.

از تمام دوستان عزیزم که در این ایام شب و روز در ستادهای انتخاباتی برای آگاه‌سازی مردم فعالیت کردند بسیار سپاسگزارم. در هر صورت هیجانات دوره انتخابات سبب می‌شود که برخی از دوستان از ستادهای طرفین بعضاً در موضع‌گیری‌های خود از حدود ادب و اخلاق و انصاف خارج شوند، از همه خواهران و برادرانم استدعا دارم که دلخوری‌ها و کدورت‌ها را پشت‌سر بگذارند و از امروز یکدل و متحد و متعهد دست همکاری و یاری به‌سوی یکدیگر دراز کنند.

و در نهایت چه در دولت و چه خارج از دولت تفاوتی نمی‌کند، مهم آن است که همگی حتی لحظه‌ای از درد و رنج و مشکلات مردم غافل نشویم و شب و روز دغدغه حل مشکلات این مردم شریف را داشته باشیم.

السلام علی من اتبع الهدی

دکتر شهرام یزدانی

مرحله  دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری روز جمعه 15 تیرماه برگزار شد و براساس نتیجه نهایی شمارش آرا، مسعود پزشکیان با  16 میلیون و 384 هزار و 403 رأی به‌عنوان نهمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات