صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹  ، 
کد خبر : ۳۶۲۱۴۲

"بنیاد ملی نخبگان" شفاف‌ترین دستگاه اجرایی کشور شناخته شد

معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان گفت: بنیاد ملی نخبگان با کسب امتیاز ۱۰۰ از ۱۰۰، رتبه نخست کشور را در محور «شفافیت و دسترسی‌پذیری اطلاعات (دولت شفاف)» در میان ۱۶۲ دستگاه اجرایی کشور کسب کرد.

فرشاد سلیمانی؛ معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان گفت: براساس ارزیابی انجام‌شده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دهمین دوره ارزیابی دولت الکترونیک، بنیاد ملی نخبگان، با کسب امتیاز 100 از 100، رتبه نخست کشور در محور «شفافیت و دسترسی‌پذیری اطلاعات (دولت شفاف)» را در میان 162 دستگاه اجرایی کشور کسب کرد.

سلیمانی در ادامه ضمن تشکر از مدیران و کارکنان بنیاد ملی نخبگان که توانستند ظرف مدت یک سال، رتبه کلی بنیاد را در ارزیابی دولت الکترونیک 98 پله ارتقا دهند، شفافیت دولت را یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست که به گواه ارزیابی انجام‌شده، در بنیاد ملی نخبگان، در سطح متعالی تحقق یافته و می‌تواند به عنوان الگویی برای سایر دستگاه‌های اجرایی مطرح شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان گفت: استراتژی‌ها، پژوهش‌ها، عملکردهای مالی، تفاهم‌نامه‌ها، قراردادها و مناقصات بنیاد و نیز قوانین، مقررات و فرایندهای حمایت بنیاد از اجتماع نخبگانی کشور، از جمله مواردی است که به صورت دقیق و شفاف، از طریق وبگاه بنیاد ملی نخبگان، در دسترس عموم مردم قرار داده شده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات