صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰  ، 
کد خبر : ۳۶۴۰۱۸

معافیت از خدمت ۳۵ساله‌های دارای ۲ فرزند از اول شهریور

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولان غیرغایب بالای ۳۵ سال سن و دارای دو فرزند از تاریخ اول شهریورماه امسال می‌توانند برای معافیت سربازی از طریق دفاتر پلیس+۱۰ اقدام کنند.

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به‌استناد تبصره یک بند ط ماده 102 قانون برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران و در راستای  سیاست‌های کلی جمعیت، مشمولان غیرغایب بالای 35 سال سن و دارای حداقل دو فرزند از خدمت دوره ضرورت معاف می‌شوند.

کلیه مشمولانی که از ابتدای سال 1403 در شمول این قانون قرار گرفته‌اند، به‌شرط نداشتن غیبت و رسیدن به سن 35 سال تمام و دارا بودن حداقل دو فرزند، می‌توانند از تاریخ اول شهریورماه با به‌همراه داشتن مدارک لازم از قبیل اصل و تصویر صفحات شناسنامه و کارت ملی خود، همسر و فرزندان و آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی اشتغال به تحصیل به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه و درخواست معافیت مربوطه را ثبت کنند تا پس از بررسی مدارک و احراز شرایط  از معافیت مذکور بهره‌مند شوند.

کارکنان وظیفه که فاقد غیبت سنواتی و حین خدمت در شمول  مقررات این معافیت قرار می‌گیرند، با ارائه مدارک موردنظر به یگان خدمتی و احراز شرایط اولیه، می‌توانند به‌همراه گواهی اشتغال به خدمت به دفاتر پلیس+10 برای ثبت درخواست مراجعه کنند. برابر قانون ابلاغی، این معافیت به مشمولان غایب تعلق نمی‌گیرد و اولین شرط رسیدگی به درخواست‌های ثبت‌شده عدم درج غیبت در سوابق مشمولان است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات