بین الملل >>  سیاست خارجی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳  ، 
کد خبر : ۳۶۴۴۹۱

کنعانی: ۱۷ هزار شهید ترور ماحصل حیات ننگین منافقین مورد حمایت غرب است

سخنگوی وزارت خارجه گفت: هفده هزار شهید ترور، ماحصل حیات ننگین گروهک منافقین مورد حمایت برخی دولت‌های غربی مدعی حقوق بشر است.

«ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه در حسابی کاربری خود در ایکس نوشت: ‏ هشتم شهریور، سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر رئیس جمهور و نخست وزیر وقت جمهوری اسلامی ایران به دست منافقین مورد حمایت غرب و "روز مبارزه با تروریسم"، در خاطره ملت شریف ایران یادآور حقایقی تلخ و فراموش نشدنی است.

وی افزود: جریان منافقین که در چارچوب طراحی دشمنان در سودای دست‌یابی به قدرت در نظام انقلابی و اسلامی بر آمده از رأی مردم بودند، پس از ناکامی در این هدف، ابتدا مبادرت به ترورهای کور مردم و ترور سازمان یافته مسئولین نظام نمودند، سپس سران تروریست آنان به فرانسه گریخته و با حمایت‌های مادی و معنوی برخی دولت‌های غربی مدعی حقوق بشر، اقدامات جنایتکارانه خود را علیه جمهوری اسلامی، دولت و ملت ایران دنبال نمودند.

سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد: آنها در ادامه حیات ننگین خود به دامان صدام جنایتکار پناهنده شدند و همراه با رژیم بعث علیه مردم کشور و هم‌وطنان خود وارد جنگ ناجوانمردانه شدند.

کنعانی تصریح کرد: رذالت آنها به این حد متوقف نگردید و با مزدوری برای آمریکا و رژیم صهیونیستی که مبدع و مروّج تروریسم دولتی بوده و هستند، در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران ایفای نقش نمودند و … هفده هزار شهید ترور، ماحصل حیات ننگین گروهک منافقین مورد حمایت برخی دولت‌های غربی مدعی حقوق بشر است که هم اکنون نیز از کمک‌های سیاسی و مالی به این تروریست‌ها دریغ نمی‌کنند و صد البته که رؤیای پوچ و سودای شوم منافقین مطرود و حامیان منافق آنان هرگز جامه تحقق نخواهد پوشید.

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطر نشان کرد: "هفته دولت" و یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم و با آرمان‌های مقدس آنان و همه شهیدان سرافراز ایران عزیز تجدید بیعت می‌کنیم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات