صبح صادق >>  پاسدار >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۹  ، 
کد خبر : ۳۶۴۷۶۶
روی خط

هدف زندگی، بندگی است

۰۹۱۲۰۰۰۸۹۴۹/ چندماه است که فقط برای ثبت‌نام وام ازدواج ساعت‌ها پای کامپیوتر و گوشی می‌نشینیم، اما نتیجه‌ای ندارد. اگر بانک‌ها منابع نداشتند، چرا با این مبالغ توقع ایجاد کردند؟ اگر منابع موجود نیست، پس چرا برای پرداخت وام خرید خودرو از هم سبقت می‌گیرند! جوانان موقع شروع زندگی‌شان با این وضع با مشکلات متعددی مواجه می‌شوند.    

۰۹۱۵۰۰۰۴۴۷۴/ مقام و قدرت و موقعیت‌های اجتماعی حقیرتر از آن هستند که هدف زندگی انسان قراربگیرند. هدف زندگی بندگی است، رسیدن به خداست. امام خامنه‌ای. صلوات. ایام سوگواری اهل بیت تسلیت. زندگی و مقاومت حسینی ادامه دارد.    

۰۹۱۲۰۰۰۳۰۲۱/ فرانسه با دستگیری پاول دوروف سیاست دوگانه خودش را به صراحت به نمایش گذاشت و به نوعی اذعان کرد، منافع کشورش به هر مسئله‌ای مقدم است؛ یعنی اگر یکی مثل روح‌الله زم بیاید و تلگرام برای ایران دستور ساخت کوکتل‌مولوتوف را بدهد اشکالی ندارد، اما کوچکترین سرپیچی در مقابل دولت فرانسه اشکال دارد.

۰۹۱۶۰۰۰۵۶۷۳/ دست‌مریزاد می‌گوییم به سربازان غیور حزب‌الله که به دنیا نشان دادند گنبد آهنین در برابر اراده آهنین و الهی آنان همان خانه عنکبوت است. این بار باید بگوییم طوفان در خانه عنکبوت. / رضا بوحمدان از اهواز

۰۹۱۹۰۰۰۲۵۴۳/ خدا رو شاکریم که بالاخره تلویزیون و مسئولان ما به اهمیت تقدیر و تشکر از کسانی که در المپیاد‌های علمی مقام کسب کردند، رسیدند. مطمئناً این تقدیر و تشکر‌ها آینده علمی کشور را چند پله بالاتر می‌برد. دست بوس مسئولانی هستیم که برای جامعه علمی کشور ارزش قائلند.

۰۹۳۶۰۰۰۸۷۴۲/ حضرت آقا به صراحت به مهم‌ترین نکته این روز‌های فضای مجازی، یعنی قانون‌مداری اشاره کردند. حالا نوبت مسئولان است که ولایتمداری‌شان را سنگ محک بزنند. نمی‌شود یک سری افراد به حساب آزادی بیان آنقدر بی‌پرده و بی‌ادبانه به مقدسات و به انقلاب و به مردم توهین کنند و قانونی هم برای‌شان نباشد. مسئولان موضوع را جدی بگیرند. / حسین از کرج.

۰۹۱۷۰۰۰۳۵۶۴/ از آقای همتی، وزیر امور اقتصاد و دارایی ممنونم که تسهیل و در اولویت قرار دادن وام ازدواج جوانان را در دستور کار قرار دادند، اما از ایشان می‌خواهم عجله‌ای برای غیرنقدی کردن آن نداشته باشند؛ چون مایی که ازدواج کرده‌ایم، به پول نقد بیشتر نیاز داریم.

۰۹۱۵۰۰۰۵۴۲۷/ خیلی رو می‌خواهد که ۵۰ هزار تن بمب و تسلیحات نظامی به صهیونیست‌ها کمک کرده باشی، اما خود را میانجیگر پایان جنگ معرفی کنی! تنها حرفی که برای صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها دارم، این است: «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر صهیونیست کودک‌کش.»

۰۹۱۷۰۰۰۱۰۲۴/ از کابینه دولت می‌خواهم که بدانند مردم ایران اگر تئوری‌های علوم سیاسی نخوانده‌اند، در عوض به خوبی سیاست درست و غلط را دیده‌اند و می‌شناسند. خواهشاً در همان راهی حرکت کنید که با تجربه به موفقیت و عزت رسیده‌ایم نه آن مسیری که انتهایش کاسه چه کنم باشد.

۰۹۲۱۰۰۰۵۳۷۱/ اگر این روز‌ها راهی مشهدالرضا شدید، حتماً نایب‌الزیاره دو شهیدی که این روز‌ها در حین خدمت و بر اثر نشت گاز به شهادت رسیدند، باشید: «شهید مختار مرشدی» و «شهید مجتبی نظری». ارادتمند شما محمدی.

نظرات بینندگان
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات