صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰  ، 
کد خبر : ۳۶۵۴۱۵

نایب قهرمان پارالمپیک: بیانات رهبر انقلاب انگیزه‌ ما را در مسابقات آتی بالاتر خواهد برد

زهرا رحیمی، نایب قهرمان پارالمپیک تکواندو گفت: قطعا بیانات و پیگیری‌های مقام معظم رهبری انگیزه های ما را در مسابقات آتی بالاتر خواهد برد.
اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۴ پاریس با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.مقام معظم رهبری صبح امروز در دیدار اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس گفتند: ملت را شاد کردید، احساس افتخار در ملت ایران به وجود آوردید. شما، من صمیمانه تشکر می‌کنم از همه مدال‌آوران، از همه ورزشکاران، از همه مربیان، از همه دست‌اندرکاران، از وزارت ورزش، از کمیته المپیک و دیگر دست‌اندرکارانی که هستند، رؤسای فدراسیون‌ها، از همه‌شان صمیمانه متشکرم. کار ورزش را جدی گرفتید، درستش هم همین است.زهرا رحیمی پاراتکواندوکار آذربایجان شرقی نیز در بین ورزشکاران حاضر در این دیدار بود.رحیمی پس از حضور در بیت رهبری و دیدار با رهبرانقلاب با خوشحالی می گوید: امروز در مراسمی حضرت آقا با اشاره به موضوع ورزشکاری که مدالش را به کودکان شهدای غزه تقدیم کرده بود، بنده را مورد تفقد قرار دادند.
زهرا رحیمی از شنیدن تشکر صمیمانه رهبر انقلاب به سبب اهدای مدالش به کودکان غزه، هیجان و خوشحالی وصف ناپذیری دارد و انگار شور و شوق لحظه کسب مدالش در او دوباره زنده شده باشد.جوانترین عضو کاروان اعزامی به پاراالمپیک پاریس ادامه می دهد: قطعا بیانات و پیگیری‌های ایشان انگیزه های ما را در مسابقات آتی بالاتر خواهد برد.
 
نظرات بینندگان
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات