صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

اقتصادی >>  اقتصادی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴  ، 
شناسه خبر : ۳۱۶۰۷۲
رئیس‌ هیئت‌ مدیره انجمن وارد کنندگان فرآورده‌های بهداشتی و آرایشی اعلام کرد: واردات کلیه لوازم آرایشی و بهداشتی به غیراز عطریات از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری متوقف شده است.
حمید مقیمی؛ در گفتگو با تسنیم اظهار کرد: بر اساس بخشنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت واردات کلیه لوازم آرایشی و بهداشتی به غیر از عطریات با قرارگیری در گروه اولویت چهار ارزی متوقف شده است. پیش از این نیز تعرفه واردات لوازم آرایشی ۳۶ درصد و لوازم بهداشتی ۲۶ درصد تعیین شده بود.
وی افزود: در سال ۱۳۹۷ در نشست مشترک انجمن واردکنندگان و انجمن تولیدکنندگان محصولات بهداشتی و آرایشی با محوریت و مدیریت وزارت صمت و با حضور و نظارت سازمان غذا و دارو و همچنین ستاد مبارزه با قاچاق کالا طی سه جلسه کاری فشرده بر این امر توافق گردید که بخشی از کالا‌هایی که تولیدکنندگان داخلی توانایی تولید و تامین آن را ندارند توسط واردات رسمی به بازار عرضه شوند.
رئیس‌هیئت‌مدیره انجمن وارد کنندگان فرآورده‌های بهداشتی و آرایشی و عطریات ایران ادامه داد: همچنین مقرر شد در سال ۱۳۹۸ بخشی از کالا‌های بهداشتی و آرایشی مشخصا به صورت مشروط و بخشی دیگر از طریق واردات، اما منوط به ایجاد شرایط تولید داخلی با اعمال مدت زمان محدود وارد کشور شوند.
نام:
ایمیل:
نظر: