فرهنگی >>  فرهنگی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱  ، 
شناسه خبر : ۳۵۹۹۴۸

عضو شورای اسلامی شهر مقدس قم از اهتمام ویژه شهرداری قم برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت در قم خبر داد و گفت: به زودی یکی از خیابان‌های اصلی قم، به نام شهید خدمت و شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی نام‌گذاری خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی استقامت ظهر امروز در گفت‌وگویی با خبرنگار فارس در قم ضمن تسلیت به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان در سانحه هوایی اخیر، عنوان کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت امروز ۱ خردادماه ساعت ۱۶ از عمود ۱۸ بلوار پیامبر اعظم(ص) به سمت مسجد مقدس جمکران با حضور پرشور مردم ولایت مدار و انقلابی قم برگزار خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر مقدس قم گفت: در این خصوص فضای شهر سیاه پوش شده و بیلبوردهای تبلیغاتی شهر مزین به تصاویر و نام شهدای خدمت شده است.

وی مطرح کرد: خدمات مورد نیاز در مسیر تشییع همچون آب‌رسانی، نظافت و پاکیزگی، پوشش صوتی، حمل و نقل عمومی و... فراهم شده و اهتمام همه مسئولان استانی و شهری برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم بوده است.

استقامت اظهار کرد: همچنین به پیشنهاد اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم، بناست به زودی یکی از خیابان‌های اصلی قم، به نام شهید خدمت و شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی نام‌گذاری شود.