تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲  ، 
کد خبر : ۲۶۷۱۶۱
نماینده ولی‌فقیه در سپاه

بزرگ‌ترین تهدید امروز دستبرد به مفاهیم اصلی انقلاب است

در چنین شرایطی، وظیفه صاحب‌نظران و نظریه‌پرداز‌ها است که ادبیات واقعی انقلاب اسلامی را از مفاهیم بدلی جدا و به افکار عمومی ارائه کنند.

یکی از بزرگ‌ترین تهدیداتی که امروز انقلاب اسلامی در معرض آن قرار دارد، جابه‌جایی واژه‌ها، تغییر در مبانی، دستبرد به مفاهیم و ربایش اصول انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه بصیرت، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه، در جمع معاونان نمایندگی ولی‌فقیه و معاونان هماهنگ‌کننده نمایند‌گی‌های ولی‌فقیه در سپاه‌های سراسر کشور، ضمن تبریک میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: در چنین شرایطی، وظیفه صاحب‌نظران و نظریه‌پرداز‌ها است که ادبیات واقعی انقلاب اسلامی را از مفاهیم بدلی جدا و به افکار عمومی ارائه کنند. وی با گرامیداشت یاد و نام امام راحل‌(ره) و با اشاره به ربع قرن رهبری امام خامنه‌ای گفت: حجم حملاتی که در طول بیست‌وپنج سال گذشته به رهبری و جایگاه ولایت فقیه شده، قابل‌ مقایسه با هیچ دوره‌ای نیست و همه این‌ها نشان‌دهنده جایگاه و تأثیرگذاری بالای ولی‌فقیه است. نماینده ولی‌فقیه در سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اوضاع امروز کشور، منطقه و جهان تأکید کرد: ما دو راه بیشتر نداریم؛ تسلیم ذلیلانه در برابر آمریکا، یا ایستادگی در برابر قلدران عالم و شکستن شاخ آن‌ها؛ که اگر در مسیری که رهبر معظم انقلاب ترسیم می‌کنند، حرکت کنیم به اهداف والای امام(ره) و انقلاب خواهیم رسید.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات