صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱  ، 
کد خبر : ۲۹۲۵۶۲

اخبار کوتاه

رئیس انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور ضمن اشاره به دلایل تعطیلی برندهای ملی نوشت: نفوذ بلامنازع مافیای واردکننده لوازم خانگی که امروز بیشترین سهم را در واردات کشور به خود اختصاص داده‌اند، چالش عظیمی را پیش روی تولید ملی قرار داده و روزبه‌روز بر عمق این فاجعه افزوده می‌شود.
حسن روحانی، رئیس‌جمهور در ضیافت افطار با اصحاب رسانه بر ضرورت تقویت ارتباط دولت با رسانه‌ها و ارتقای جایگاه رسانه‌ها در کشور تأکید کرد و با اشاره به ضرورت حمایت از دولت گفت: امروز بوی بهار را از صداوسیما احساس می‌کنیم و شرایط کمی نسبت به قبل متفاوت است.
جنبش حماس وجود هرگونه پیشنهاد آتش‌بس ۱۰ ساله با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد. برخی منابع فلسطینی گزارش دادند که رژیم صهیونیستی از طریق یکی از مشاوران نتانیاهو پیشنهاد ۹ ماده‌ای به جنبش حماس ارائه کرده که شامل برقراری آتش‌بس در ازای اعطای امتیازات اقتصادی در نوار غزه است.
علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت از کشف و دستگیری عوامل عملیات انتحاری طی چند روز گذشته در تهران خبر داد و گفت: هر تحرّک مرموزی در هر کجای ایران به سرعت کشف می‌شود که دلیل آن حضور مردم آگاه و وجود سازمان‌های مجرب و توانمند است.
«ایاد علاوی» رهبر ائتلاف ملی در پارلمان عراق اظهارات اخیر «ثامر السبهان» سفیر عربستان در بغداد را ناراحت‌کننده توصیف کرد و گفت: این‌گونه اظهارات از سوی هیچ‌کسی پذیرفته نخواهد شد و من پیشتر نسبت به اینکه نبرد فلوجه را نبردی طایفه‌ای بنامند، اعتراض کرده بودم.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی نامه‌ای انتقادی به حجت‌الاسلام حسن روحانی از برخی رویکردهای فرهنگی دولت و همچنین اظهارات و عملکرد حاشیه‌ساز برخی مقامات ارشد دولتی انتقاد کرده و خواستار اصلاح رفتار رئیس‌جمهور و دولت شده است.
نتایج نظرسنجی‌های جدید حاکی است در پی حادثه کشتار در کلوب پالس در اورلاندو، محبوبیت دونالد ترامپ افزایش یافته است و ۴۵ درصد از آمریکایی‌ها می‌گویند از پیشنهاد وی برای تعلیق مهاجرت مسلمانان حمایت می‌کنند.
روز گذشته با نهایی و قطعی شدن تکلیف اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس ۱۰ اصولگرا و ۲ اصلاح‌طلب بر کرسی ریاست کمیسیون‌ها تکیه زدند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات