صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶  ، 
کد خبر : ۲۹۴۵۲۰

اتمام حجت مردم با مسئولان

«اینکه ما به اسرای‌مان، آزادگان می‌گوییم، بی‌وجه نیست. شما که برگشتید، آبرومند و سربلند برگشتید. دین و اعتقاد و دلبستگی‌تان به امام(ره) و اسلام و انقلاب را حفظ کردید. ... شما آزادگان و عزیزان زندانی و دربند ما و نیز ملت ایران، حجت را بر مسئولان و ما تمام کردید.»
پایگاه بصیرت / علی حیدری
یادداشت: ۲۶ سال پیش در ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ و دو سال پس از پایان جنگ تحمیلی، نخستین گروه از آزادگان به میهن اسلامی بازگشتند و ایران اسلامی را آکنده از عطر ایستادگی و مردانگی کردند؛ روزی مبارک که اسوه‌های جهاد در میدان نبرد و الگوهای صبر در تنگنای اسارت پس از سال‌ها دوری از خانه و خانواده و وطن، به خاک میهن اسلامی پای گذاشتند و به آغوش رهبر معظم و ملت بزرگ ایران بازگشتند و آزادگانی شدند که پرچم افتخار جمهوری اسلامی را بر دوش کشیدند.
رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی در بیان زیبایی درباره آزادگان می‌فرمایند: «اینکه ما به اسرای‌مان، آزادگان می‌گوییم، بی‌وجه نیست. شما که برگشتید، آبرومند و سربلند برگشتید. دین و اعتقاد و دلبستگی‌تان به امام(ره) و اسلام و انقلاب را حفظ کردید. پیش دشمن، آبروی ملت را حفظ نمودید و ملت را سرشکسته نکردید. اینها خیلی ارزش دارد. امروز هم که برگشتید، بحمداللّه پیروز برگشته‌اید. ... شما آزادگان و عزیزان زندانی و دربند ما و نیز ملت ایران، حجت را بر مسئولان و ما تمام کردید.»
واقعیت این است که انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران که امروز مسیر رشد و بالندگی در عرصه‌های گوناگون را پشت سر می‌گذارد، مرهون مجاهدت‌ها و تلاش‌های ملتی بزرگ با هدایت‌های رهبری بی‌نظیر است که از مرحله مبارزه علیه رژیم طاغوت تا پیروزی انقلاب و پس از آن در مراحل گوناگون از مبارزه با ضد انقلاب تا دفاع مقدس و رویارویی با توطئه‌های رنگارنگ دشمنان در ابعاد فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و... را شامل می‌شود و نقش‌آفرینان این صحنه‌های خطیر، مردان و زنان مؤمن، شجاع و شرافتمندی هستند که در طول سال‌های پس از انقلاب، رنج‌ها و مرارت‌های بی‌شماری را تحمل کردند تا راهی را که در آن گام نهاده‌اند تا سرمنزل مقصود بپیمایند و به تعبیر امام خامنه‌ای حجت را بر مسئولان و دولتمردان تمام کردند؛ چراکه ملت ایران انتظار دارد مسئولان خود را الگوهای عالی تأسی به راه امام(ره) و مسیر ترسیم‌شده از سوی رهبر معظم انقلاب ببینند، تا پا به پای آنان به سمت قله‌های پیروزی و سربلندی حرکت کنند.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات