صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱  ، 
کد خبر : ۲۹۷۰۵۰

از نگرانی تل‌آویو تا حمایت‌های سازمان ملل

۱- کمک سازمان ملل به معاونت امور زنان ریاست‌جمهوری!
فرشته روح‌افزا، معاون فرهنگی ـ اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به برگزاری همایش زنان تن‌فروش از سوی معاونت امور زنان ریاست‌جمهوری، گفت: همایش‌هایی برگزار می‌کنند که در آن از زنان تن‌فروش حمایت می‌شود و این نمونه بارز خشونت علیه زنان است. ما به جرئت اعلام می‌کنیم نباید به زنان خیابانی و تن‌فروش کارت سلامت داده شود که با خیال راحت در جامعه تردد کنند و بحران خانواده را رقم بزنند؛ این خشونت علیه تمام زنان نجیب و خانه‌دار است. وی افزود: بر اساس اسناد معتبر، میلیون‌ها دلار از سوی سازمان ملل به معاونت امور زنان و ریاست‌جمهوری ایران داده شده است تا برابری جنسیتی را در ایران و حتی در کشورهای منطقه رواج دهند. چرا دریافت این میلیون‌ها دلار در جایی مطرح نمی‌شود؟

۲- ارائه مستندات به رئیس مجلس
رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو از تهیه مستنداتی درباره سود آمریکایی‌ها از محل صادرات خودرو به کشور خبر داد و گفت: این انجمن طبق وظیفه ذاتی خود تمام مستندات تخصصی شامل آمارهای رسمی از میزان درآمد تولید، ارزش‌افزوده، صادرات و اشتغال ایجاد شده برای کشور آمریکا از محل تولید خودرو و همچنین مونتاژ خودروهایی با برندهای آسیایی، مانند هوندا و تویوتا یا برندهای اروپایی، مانند BMW را برای جلوگیری از واردات خودروهای آمریکایی و همچنین خودروهایی با برند غیر آمریکایی که در خاک این کشور تولید می‌شوند، به رئیس مجلس و کمیسیون‌های تخصصی مجلس ارائه کرده است. میثم رضایی اظهار داشت: تحریم واردات خودروهای آمریکایی و خودروهایی با برندهای غیر آمریکایی مونتاژ شده در آمریکا، کوچک‌ترین کاری است که باید در مقابل سیاست‌های خصمانه آمریکا انجام شود.

۳- برخورد قاطع نظام با اقدام‌کنندگان علیه امنیت ملی
دادسرای ویژه روحانیت قم، پس از انتشار حکم دادگاه بدوی احمد منتظری، فرزند مرحوم حسینعلی منتظری به اتهام اقدام علیه امنیت ملی از طریق انتشار اسناد محرمانه و برخی شایعه‌پراکنی‌ها در این زمینه، بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است: تکرار این فتنه‌انگیزی‌ها و تلاش‌های منافقانه بازماندگان باند مهدی هاشمی معدوم که در پرونده سیاه‌شان در کنار منافقین کوردل، دست‌شان به خون مردم بی‌گناه آلوده است، حکایت از آن دارد که این اقدام در ادامه نفوذ جریان نفاق و بعد از گذشت ۲۷ سال با هدف انتقام‌گیری از امام راحل(ره)  شکل گرفته و اعلام مواضع آشکار فراریان ضد انقلابِ خارج‌نشین و صدور بیانیه رسمی از سوی سازمان منافقین در حمایت آشکار از متهم طی روزهای اخیر، نشان‌دهندده اهداف پشت پرده و مشترک آنان دارد.

۴- نگرانی تل‌آویو از پیشروی‌های ایران در منطقه
سرلشکر سابق ارتش رژیم صهیونیستی ضمن ادعای تلاش‌های ایران در تقویت نظامی نیروهای نیابتی خود در منطقه، «ایران» را مایه نگرانی تل‌آویو دانست. «یوسف کوپر واسر» که اکنون مدیر ارشد اندیشکده «مرکز روابط عمومی» است، مدعی شد: ارتش اسرائیل به طور کامل از تقویت مواضع حزب‌الله لبنان که در حال حاضر به نفع «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه در این کشور در حال نبرد است، مطلع است. وی با تأکید بر اینکه روسیه و ایران از نیروهای حزب‌الله در سوریه حمایت می‌‌کنند، افزود: حزب‌الله در برهه کنونی بزرگ‌ترین نگرانی اسرائیل نیست؛ بلکه این ایران است که موجب نگرانی است. ایران در حال پیشروی و عبور از عراق، سوریه و لبنان است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات