صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰  ، 
کد خبر : ۲۹۷۰۲۲

گزارش روز/ نگران داعش!

در روزهایی که خبرهای خوب برای مردم سوریه، عراق و تمام ملت‌های منطقه و جهان از خط مقدم مبارزه با داعش و دیگر گروه‌های تروریستی در حلب و موصل منتشر می‌شود و نویددهنده نزدیک شدن پایان داعش است[...]
پایگاه بصیرت / سیدفخرالدین موسوی
یادداشت: در روزهایی که خبرهای خوب برای مردم سوریه، عراق و تمام ملت‌های منطقه و جهان از خط مقدم مبارزه با داعش و دیگر گروه‌های تروریستی در حلب و موصل منتشر می‌شود و نویددهنده نزدیک شدن پایان داعش است، کشورهای مدعی مبارزه با تروریسم و گردانندگان ائتلاف‌های به اصطلاح ضد تروریستی و رسانه‌های آنان از این اخبار احساس نارضایتی و نگرانی می‌کنند!
«بی‌بی‌سی» درباره شکست‌های متوالی داعش در حلب تیتر «شکست و آغاز بی‌ثباتی» را بر روی خروجی پایگاه اینترنتی خود قرار می‌دهد و از پیشروی ارتش سوریه و نیروهای مردمی این کشور ابراز نگرانی می‌کند! هواپیماهای ائتلاف ضد تروریستی به سرکردگی آمریکا در عراق به مقرّ فرماندهان بسیج مردمی عراق «حشد الشعبی» حمله می‌کنند! شبکه «العربیه» وابسته به آل‌سعود تلاش می‌کند با گریم یک کودک و ساختن نمایشی دروغین جنگ روانی علیه دولت قانونی سوریه به راه بیندازد، نیروهای نظامی ترکیه برخلاف تمام قوانین بین‌المللی و بدون آنکه مؤاخذه شوند وارد خاک سوریه می‌شوند، فرانسوی‌ها خواستار ورود نهادهای بین‌المللی برای رسیدگی به مسئله سوریه می‌شوند، تشکیل جلسه فوری شورای امنیت سازمان ملل در دستور کار کشورهای غربی قرار می‌گیرد و ده‌ها نمونه دیگر!
موضوعاتی که اگرچه نه در عزم مردم و دولت‌های قانونی دو کشور عراق و سوریه در مبارزه با تروریسم خللی وارد خواهد کرد و نه در حمایت‌های همه‌جانبه محور مقاومت در حمایت از دو ملت سوریه و عراق برای پایان دادن به تروریسم در غرب آسیا تغییری ایجاد خواهد کرد؛ اما بار دیگر از چهره مدعیان حقوق بشر و مبارزه با تروریسم پرده برمی‌دارد! و نشان می‌دهد آنها پشت لاف مبارزه و مقابله با جریان‌های تکفیری ـ تروریستی به دنبال طولانی کردن ناامنی و بی‌ثباتی در منطقه هستند! و پایان تروریسم در منطقه به شدت با منافع آنها در تضاد است!
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات