صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵  ، 
کد خبر : ۲۹۹۸۶۵

اخبار کوتاه چهارشنبه 18 اسفند

وحید صدوقی، مدیرعامل همراه اول با بیان اینکه با اجرای طرح حذف قبوض کاغذی از قطع حدود ۱۵ هزار درخت جلوگیری شده است، گفت: با فرهنگ‌سازی و اعطای جوایزی نفیس در سال جاری بیش از ۹۹ درصد قبوض تلفن به صورت غیر حضوری پرداخت می‌شود که نشان‌دهنده موفقیت این طرح است. در ماه گذشته، هفت استان گیلان، کرمان، سیستان‌وبلوچستان، کردستان، هرمزگان، کهگیلویه‌وبویراحمد و خوزستان موفق به حذف کامل قبوض کاغذی خود شده‌اند.
آیت‌الله جنتی، رئیس مجلس خبرگان در دومین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری در بخشی از سخنان خود به انتخابات آتی اشاره کرد و گفت: متأسفانه، نظارت در انتخابات شورای شهر حساب و کتاب ندارد و مصیبت است؛ چون ۴۰۰ هزار نفر در انتخابات (شورای شهر) وارد می‌شوند و به خوبی سوابق و شرایط آنها بررسی نمی‌شود.
محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) محور فعالیت ستاد در کشور را اشتغال‌زایی دانست و گفت: بیش از ۳۰۰ کارخانه و بنگاه کوچک بر محور ظرفیت‌های بومی ایجاد کرده و طی چهار سال گذشته بیش از ۳۶۰ هزار فرصت شغلی در کشور مهیا کرده‌ایم که این مشاغل در مناطق محروم بوده و به جامعه‌ تحصیل‌کرده اختصاص داشته است.
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور در آیین طرح ساماندهی سهام عدالت گفت: مردم به هیچ عنوان زیر بار فروش سهام عدالت خود نروند؛ چرا که ۶۰ بنگاه اصلی طرح سهام عدالت از بزرگ‌ترین و بهترین بنگاه‌های تولیدی کشور هستند و در آینده سود زیادی را برای سهامداران به همراه خواهند آورد.
مجید تخت‌روانچی، معاون اروپایی ـ آمریکایی وزیر امور خارجه از تماس وکلای بانک مرکزی ایران با وکلای شرکت لوکزامبورگی درباره توقیف یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار خبر داد و گفت: این پول در دوران تحریم در اروپا بوده و به آن دسترسی نداشتیم.
کاظم پالیزدار، دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: در روزهای اخیر، سه نفر از همدستان بابک زنجانی برای رسیدگی جامع‌‌تر این پرونده در اختیار وزارت اطلاعات قرار گرفتند.
در پی شکایت مدیرعامل بانک سرمایه از بدهکاران کلان این بانک و زندانی شدن تعدادی از آنها، عده‌ای فشار آورده‌اند تا مدیرعامل بانک یاد شده را تغییر دهند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات