صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹  ، 
کد خبر : ۳۰۳۲۰۳

اخبار کوتاه شنبه 7 مرداد

رئیس پلیس فتای ناجا درباره رفع فیلتر توئیتر گفت: چنین چیزی صحت ندارد و توئیتر رفع فیلتر نخواهد شد. سردار کمال هادیانفر افزود: توئیتر عامل فعالیت تروریست‌هاست و من در نشست اسپانیا به طور رسمی به مدیر آن گفتم که در حال حاضر بیش از 750 هزار نفر در جهان از داعش طرفداری می‌کنند و عامل تروریستی داعش هستند و همه فعالیت آنها در توئیتر رخ می‌دهد. وی همچنین با اشاره به سوء‌استفاده از دیگر شبکه‌های اجتماعی گفت: ما فراموش نکرده‌ایم که هماهنگی‌های همین عملیات تروریستی گروهک داعش تماماً در تلگرام رخ داد.
محسن هاشمی در برنامه دستخط گفت: پس از فوت ابوی نزد رهبر معظم انقلاب رسیده بودیم که من خدمت ایشان گفتم ما پدر از دست دادیم و شما برای ما پدری کنید بچه‌ها هم قول می‌دهند شما را به عنوان پدر بپذیرند و حرف شما را گوش دهند. ایشان گفتند اینجور که من می‌دانم اینها حرف پدر خود را هم گوش نمی‌دادند. البته به شوخی گفتند. اینکه بیایند و حرف مرا گوش بدهند یک مقدار سخت است؛ ولی من گفتم سعی می‌کنم این مسیر را ایجاد کنم که اینها حرف شما را گوش بدهند.
کمال اطهری، کارشناس اقتصادی حامی دولت گفت: طبق آمار سرشماری سال 85، 120 هزار خانوار در کل ایران هستند که گاهی از دو خانوار بیشتر هم در واحدهای مسکونی 50 متر و کمتر زندگی می‌کنند. وی با تأکید بر اینکه «اکنون شاهد چندخانواری هستیم»، تأکید کرد: اگر میانگین خانوار را چهار نفر در نظر بگیریم، سرانه هر فرد به ‌طور متوسط حدود شش متر مربع خواهد شد؛ در حالی که سرانه حداقلی برای هر فرد به ‌طور متوسط باید 12 متر مربع باشد.
مهدی کروبی روز گذشته از بیمارستان قلب تهران مرخص و به منزل خود در محله جماران منتقل شد. حسین کروبی با اعلام این خبر، گفت: با تشخیص پزشک معالج مبنی بر اینکه ضربان قلب پدرم به حالت عادی بازگشته و به مراقبت در بیمارستان نیازی ندارد، از بیمارستان مرخص شد و به منزل بازگشت. وی با بیان اینکه کروبی در سلامت کامل به سر می‌برد، از پزشک معالج وی در بیمارستان قلب تهران تشکر کرد.
برخی از وزرای اصلاح‌طلب برای بازگشت مجدد به کابینه در حال رایزنی‌های گسترده هستند، یکی از آنها که به تازگی سمت یک وزارتخانه فرهنگی را عهده‌دار شده است بارها به رئیس مجلس مراجعه کرده و خواهان توصیه او به رئیس‌جمهور شده است. بنا بر اخبار رسیده، حضور رحمانی‌فضلی، علوی، ظریف، قاضی‌زاده هاشمی و نهاوندیان در کابینه آینده قطعی شده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات