صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵  ، 
کد خبر : ۳۰۵۹۷۷

اخبار کوتاه شنبه 13 آبان

وحید جلیلی، معاون سابق فرهنگی شهرداری مشهد گفت: در همان اوایل کارم یک جلسه با آقای علم‌الهدی داشتم. ایشان گلایه کردند که شما موسیقی کم تولید می‌کنید و تأکید داشتند مخالفت من بحث دیگری دارد؛ وگرنه من با کدام آموزشگاه موسیقی در مشهد مخالفت کرده‌ام؟! ایشان گفتند من تنها با یکی از قالب‌های ارائه موسیقی مخالفم، اما مبانی من در موسیقی مانند مبانی امام(ره) و بلکه بازتر از ایشان است.
وزیر خارجه بریتانیا در نظر دارد به زودی به واشنگتن سفر کند تا سناتورهای آمریکایی را متقاعد کند از توافق هسته‌ای ایران حمایت کرده و تحریم‌های جدیدی را علیه تهران اعمال نکنند؛ چرا که اعمال تحریم‌های جدید به توافق هسته‌ای لطمه خواهد زد. بوریس جانسون در این باره اظهار داشت: شاید ممکن باشد تدابیری را برای مهار ایران اتخاذ کنیم(!) ولی ما نمی‌خواهیم این تدابیر بر توافق هسته‌ای تأثیر بگذارد.
سعید جلیلی، دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی و مسئول مذاکرات هسته‌ای در دولت دهم در صفحه توئیتر خود نوشت: «بتن‌ریزی راکتور اراک و جمع کردن سانتریفیوژها به این همه مذاکره نیاز نداشت، این کار را هر کسی بلد بود انجام دهد و آخر هم تحریم‌ها باقی بماند!»
پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: انتقادی که همواره به دولت‌ها وارد است، این است که گویا عزمی برای تهیه و تدوین عملیاتی لوایح بودجه ندارند. درخواست مجلس از دولت این است که لایحه بودجه سال 97 را در شرایطی واقع‌بینانه و عملیاتی تصویب کند.
بارش باران که از شب گذشته در شهر کربلا آغاز شده، صبح امروز شدت گرفت و موکب‌داران و زائران اربعین حسینی را غافلگیر کرد. براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی الاربعین، در صورت تداوم و تشدید ریزش‌ها، احتمال آب‌گرفتگی در معابر و خیابان‌ها وجود دارد.
طرح استیضاح سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلید خورد. محور عمده استیضاح وزیر آموزش و پرورش ابقا یا به‌کارگیری مدیران و نیروهای متهم در جریان سوء‌استفاده‌های صندوق ذخیره فرهنگیان در طول سال‌های گذشته عنوان شده است.
بخش سوم اسناد ترور جان اف کندی، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا منتشر شد. از حدود 676 سند، حدود 553 سند مربوط به فایل‌های محرمانه سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) است که پیش از این هیچ محقق و پژوهشگری آنها را ندیده بود.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات