صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰  ، 
کد خبر : ۳۱۱۴۰۲

اخبار کوتاه سه‌شنبه 12 تیر

حجت‌الاسلام ذوالنوری، نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اینکه دشمن به جنگ اقتصادی بزرگی وارد شده است، به همین علت باید با مدیریت جدی از خروج طلا، ارز و منابع مالی کشور جلوگیری کرده و نقدینگی هزار میلیارد تومانی بازار را مدیریت کنیم، اعلام کرد: کمیسیون‌های مجلس برای کمک به دولت فعال شده‌اند. وی همچنین گفت: دشمن در قم نیز به دنبال توزیع اطلاعیه‌هایی برای بستن بازار بود؛ اما با هوشیاری بازاریان قمی این توطئه خنثی شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در توئیتی در واکنش به بازداشت یک دیپلمات ایرانی در آلمان در زمینه پرونده اتهام بمب‌گذاری در گردهمایی منافقین نوشت: «چقدر تعجب‌برانگیز است که همزمان با سفر ما به همراه رئیس جمهوری ایران به اروپا، عملیات ادعایی علیه ایران مطرح و یک نفر بازداشت شده است. ایران به صراحت تمام خشونت و تروریسم را محکوم می‌کند و آماده است به همه نگرانی‌ها در این باره پاسخ دهد.»
بر اساس آمار شرکت مدیریت شبکه برق ایران، روز گذشته در ساعت 16 و 38 دقیقه با ثبت مصرف لحظه‌ای برق به میزان 56 هزار و 672 مگاوات، رکورد جدیدی در تاریخ مصرف برق کشور به ثبت رسید. پیش از این، هشتم مرداد ماه سال گذشته با ثبت مصرف لحظه‌ای 55 هزار و 443 مگاوات، بیشترین میزان مصرف برق رقم خورده بود.
سعید حجاریان در گفت‌وگویی اصلاحات را نیازمند نهادی دانست که خطوط قرمز مشخص کرده و اصلاح‌طلبان را به رعایت این خطوط ملزم کند. وی از ویژگی‌های افراد واجد صلاحیت عضویت در حلقه اصلی این نهاد را این می‌داند که نباید هیچ‌گاه گذر مواضع‌شان به سمت اصولگرایی بوده باشد!
«ماجد زهیر شنتاف» یکی از نویسندگان و کارشناسان برجسته عراقی، اسراری را از رابطه بین «ترکی فیصل» رئیس سابق استخبارات عربستان سعودی و «مریم رجوی» سرکرده گروهک تروریستی منافقین فاش کرد و گفت: ترکی فیصل و مریم رجوی ازدواج کرده‌اند.
ترامپ در مصاحبه با «فاکس‌نیوز» در پاسخ به پرسشی درباره برنامه آمریکا برای فعالیت‌های منطقه‌ای ایران در اظهاراتی کنایه‌وار گفت: «ایران دیگر به مدیترانه فکر نمی‌کند، چون مدام در آنجا آشوب است و مشغول خودشان هستند.»!  
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: طرح آبرسانی به خوزستان 15 تیرماه به اتمام می‌رسد. سردار عبداللهی افزود: تا موعد مقرر انتقال آب به چهار شهر دارخوین، شادگان، آبادان و خرمشهر به اتمام خواهد رسید.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات