صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶  ، 
کد خبر : ۳۱۳۳۹۵

اخبار کوتاه شنبه 15 دی

یک مسئول ارشد در وزارت جنگ رژیم صهیونیستی درباره میزان آمادگی نیروهای ارتش این رژیم برای ورود به هر جنگ زمینی در آینده گفت: آمادگی نیروهای زمینی برای جنگ در پایین‌ترین سطح خود قرار دارد و شهروندان باید بدانند بهایی که ما در این جنگ پرداخت خواهیم کرد، بسیار وحشتناک خواهد بود. بر اساس گزارش رادیو ارتش رژیم اشغالگر قدس، این مسئول صهیونیست افزود: انتقاد زیادی از بنی گنتس، رئیس سابق ستاد مشترک ارتش اسرائیل به سبب کوتاهی در بازسازی ارتش پس از شکست در جنگ ۲۰۰۶(۳۳ روزه) در لبنان وجود دارد.
کریم یاوری، مدیرکل حمایت از پایداری مشاغل وزارت کار گفت: در سال ۹۶ بنگاه‌های اقتصادی از محل رونق تولید، برای تثبیت اشتغال و بهینه کردن خط تولید و ادامه فعالیت، بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند. در سال جاری نیز 1820 میلیارد تومان تا به حال پرداخت شده است. وی تأکید کرد: در ۹ ماهه سال جاری با حمایت‌های مؤثر از ١٣٠٠ بنگاه مشکل‌دار، شرایط تثبیت ۳۰۳ هزار شغل فراهم شد. همچنین مسائل مربوط به ۱۴۰۰ بنگاه مشکل‌دار را با جدیت رصد، پیگیری و دنبال می‌کنیم.
حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری گفت: امروز کسانی که با شعار مردم‌سالاری به دنبال مردم‌سواری هستند، شعار رفع حصر سران فتنه را سر می‌دهند تا ذهن مردم را از مسائل اصلی منحرف کنند. نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بخش دفاعی کشور را قابل مذاکره ندانست و خاطرنشان کرد: مردم بدبین هستند که فشارهای اقتصادی برای تحمیل برجام موشکی و برجام منطقه‌ای باشد، مدیران باید با مردم صادق باشند.
در پی تصمیم ترامپ برای خارج‌کردن نظامیان آمریکایی از سوریه، وزیر خارجه آمریکا برای اطمینان‌ دادن به متحدان این کشور در منطقه، این هفته به مصر، اردن، قطر، امارات، عربستان سعودی، بحرین و کویت سفر می‌کند. وی قرار است در این سفر، علیه ایران نیز رایزنی کند.
امیر خجسته، رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۱ نفر از سران مفاسد اقتصادی که با فساد و رانت‌خواری ثروت کشور را غارت کردند، شناسایی شدند که درخواست داریم در ملأ عام و در میدان آزادی اعدام شوند.
به دنبال توافق چین و پاکستان در سال 2018 میلادی، پکن کمک 2 میلیارد دلاری در اختیار اسلام‌آباد قرار داده است تا این کشور را در مقابله با بحران اقتصادی مساعدت کند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات