صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸  ، 
کد خبر : ۳۱۷۴۸۹

دلار و بورس افت کردند

ما قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد امروز سه شنبه ۱۶ مهر تا ساعت ۱۸ با ۹۰۰ تومان افزایش به ۴۰۸ هزار و ۶۰۰ تومان رسید. قیمت سکه امامی در بازار آزاد امروز هم تا ساعت ۱۸ با ۷ هزار تومان افزایش، به چهار میلیون و هفت هزار تومان رسید.
قیمت دلار تا ساعت ۱۸ با ۰٫۱ درصد کاهش، ۱۱ هزار و ۳۸۹ تومان اعلام شده است.
اما قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد امروز سه شنبه ۱۶ مهر تا ساعت ۱۸ با ۹۰۰ تومان افزایش به ۴۰۸ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.
قیمت سکه امامی در بازار آزاد امروز هم تا ساعت ۱۸ با ۷ هزار تومان افزایش، به چهار میلیون و هفت هزار تومان رسید.
شاخص بورس هم امروز وضعیتی مشابه دلار داشت و یک روند نزولی را پشت سر گذاشت. بورس تهران در روز سه شنبه و در ادامه هفته نه چندان مطلوبی که تا اینجای کار پشت سر گذاشته ایم، افتی بیش از شش هزار واحد را تجربه کرد و در کانال ۳۱۴ هزار متوقف شد.
شاخص بورس امروز را نزولی پشت سر گذاشت.
با این حال سلمان نصیرزاده، کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه گفته است: گروه های بزرگ کماکان قادر هستند که شاخص را در محدوده مثبت حفظ کنند. گزارش های شش ماه قادر است که قدرت و ضعف بازار را تعیین کند. اما بعد از انتشار آنها شاید بازار وارد یک دوره احتیاطی شود.
در همین حال انتشار جزئیات جلسه معارفه  عرضه اولیه «کویر» ، اعلام  توقف تولید خودروهای غیراستاندارد از دوشنبه آینده و برگزاری  چهارمین جلسه دادگاه علی دیواندری  از مهمترین اخبار امروز بود.
همچنین امروز نایب رئیس اتحادیه املاک تهران به تجارت نیوز گفته است: امسال قیمت مسکن بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشت. با عمیق تر شدن رکود قیمت خانه در فصل پاییز و زمستان ارزان تر خواهد شد.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات