صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵  ، 
کد خبر : ۳۲۵۵۵۴

قالیباف: قیمت ارز کاهش می یابد

محمدباقر قالیباف در آغاز نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه 30 مهر 99) با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز صبح مجلس گفت: در جلسه غیرعلنی امروز مجلس که از ساعت 8:15 دقیقه تا ساعت 10 برگزار شد، موضوعات مربوط به مسائل اقتصادی با اولویت حوزه کاری وزارت صمت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این بررسی‌ها بیشتر در حوزه قیمت‌ها، توزیع و تأمین کالا و روش‌هایی که برای این منظور لازم است بحث‌هایی انجام شد. همچنین مسائل مربوط به حوزه فولاد، شرکت‌های فولادی که عمدتا با هماهنگی وزارت صنعت در بورس است، مورد بحث قرار گرفت.
وی افزود: در جلسه توافقات خوبی برقرار شد که در فرصت مناسب توضیحاتی در این باره را ارائه خواهیم کرد. 
قالیباف خاطرنشان کرد: برای تأمین کالا و هم تهاتر در حوزه کالا در اصلاح روند صادرات و واردات و تأمین ارز این کار تصمیمات جدیدی اتخاذ شد که البته در سه روز گذشته با وزرای اقتصادی نیز جلساتی داشتیم که تصمیمات آن جلسه و اجرای این تصمیمات در تثبیت بورس و در کاهش قیمت ارز تداوم خواهد داشت که در فرصت مناسب به اطلاع مردم خواهد رسید. 
براساس این گزارش، پیش‌تر سیدرضا شهرستانی عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد در گفت‌‌وگو با فارس با تشریح جزئیات جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس با وزیر صنعت گفته بود: در این جلسه اجرای دستورالعمل وزارت صنعت منتفی شد و در عوض قرار شد علاوه بر شمش فولاد، محصولات فولادی نیز در بورس کالا عرضه شود.
به گزارش فارس،‌ تعداد زیادی از مخاطبان سامانه «فارس من» با ثبت سوژه ای با عنوان «دست از قیمت‌گذاری دستوری فولاد بردارید» خواستار پیگیری این موضوع و پاسخ مسئولان شدند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات