صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴  ، 
کد خبر : ۳۲۶۲۳۴

برگزاری سومین جلسه دادگاه نتانیاهو در قدس

 روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نوشت: دادگاه مرکزی قدس حضور نتانیاهو را در جلسه اجرایی که طی آن وضعیت موارد تحقیق به دادگاه گزارش و درباره ادامه جلسات تصمیم‌گیری می‌شود، الزامی نکرد.
به نوشته این روزنامه عبری زبان، قرار است جلسه جدید محاکمه جهت شنود ادعاهای اولیه درباره لیست اتهام‌های مطرح علیه نتانیاهو در تاریخ ششم دسامبر آتی برگزار شده و جلسه ارائه مدارک و شواهد ژانویه ۲۰۲۱ آغاز شود.
طبق گزارش آحارونوت، با این حال، با توجه به درخواست نتانیاهو برای اصلاح کیفرخواست علیه وی، انتظار می رود وکلای وی خواستار به تعویق انداختن تاریخ جلسات بعدی شوند.
نتانیاهو چهارشنبه درخواست اصلاح لیست اتهاماتش را داد. رادیو رژیم صهیونیستی اخیرا اعلام کرد، دادگاه در جلسه امروز خود درخواست نتانیاهو برای دستیابی به منابع تحقیق بیشتر در رابطه با پرونده‌های فساد را که مدعی است دادستانی عامدانه آنها را مخفی کرده، بررسی خواهد کرد.
این مرکز افزود، در صورتی که دادگاه درخواست نتانیاهو را تایید کند، این امکان وجود دارد که آغاز مرحله ارائه مدارک و شواهد که ژانویه آتی تعیین شده، به تاخیر بیفتد.
مخالفان نتانیاهو او را به تلاش برای فرار از محاکمه به اتهام رشوه، خیانت در امانت و کلاهبرداری در سه پرونده متهم می‌کنند.
اولین جلسه محاکمه نتانیاهو ۲۴ می گذشته آغاز شد و جلسه دوم ۱۹ ژوئیه برگزار شد و دادگاه نتانیاهو را ملزم به حضور در جلسه نکرده بود.   
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات