صفحه نخست >>  عمومی >> تیتر اول
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷  ، 
کد خبر : ۳۳۱۵۳۰
عضو حزب موتلفه:

لزوم رفاقت به جای رقابت بعد از انتخابات

انتخابات به نوعی صحنه مسابقه است که این مسابقه تا وقتی جریان دارد که به خط پایان نرسیده است و وقتی به خط پایان رسید، طبیعتا باید همه شرکت کننده ها در این عرصه مسابقه، دست به دست همدیگر دهند تا با کمک همه از پس مشکلات و گرفتاری های مردم برآیند.
پایگاه بصیرت / گروه سیاسی/ گفتگو با ترقی

حمیدرضا ترقی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بصیرت در خصوص لزوم اتحاد بعد از انتخابات ریاست جمهوری با توجه به اینکه برخی دشمنان در خارج و برخی ها در داخل پالس هایی برای ایجاد حواشی بعد از انتخابات می دهند، گفت: اصولا در انتخابات هایی که همه کشورها برگزار می کنند، به یک بلوغ سیاسی رسیده اند و معمولا رقابت قبل از انتخابات به رفاقت بعد از انتخابات تبدیل می شود که این نشانه بلوغ سیاسی جامعه و منتخبین مردم است.

رفع مشکلات مردم با اتحاد بعد از انتخابات

این فعال اصولگرا با بیان اینکه به طور طبیعی همه مسابقه ها، تا خط پایان جریان دارد، اظهار کرد: انتخابات به نوعی صحنه مسابقه است که در این مسابقه برای معرفی و عرضه برنامه کاندیداها است و تا وقتی جریان دارد که به خط پایان نرسیده است، وقتی به خط پایان رسید، طبیعتا باید همه شرکت کننده ها در این عرصه مسابقه، دست به دست همدیگر دهند تا فردی که با رای اکثریت مردم به این مسئولیت انتخاب شده، بتواند با کمک همه از پس مشکلات و گرفتاری های مردم برآیند.

وی افزود: چراکه هدف اصلی این است که این مشکلات حل شود و یک تحولی در نظام مدیریتی کشور پدید بیاید و ما به سمت احسن الحال حرکت کنیم؛ اگر قرار باشد که بعد از انتخابات، به جای همراهی و رفاقت به دشمنی، کینه ورزی و تصفیه حساب های سیاسی بپردازیم، تنها کسی که در این صحنه ضرر می کند مردم هستند، مردم رای داده اند تا فردی که منتخب آنها است با همان برنامه ای که ارائه داده است، از پس مشکلات مردم برآید.

ادامه رقابت بعد از انتخابات خیانت به آرمان های مردم است

ترقی تصریح کرد: بنابراین اگر رقابت قبل از انتخابات،همچنان به رقابت بعد از انتخابات کشیده شود یقینا این برای جامعه مضر بوده و خیانت به آرمان های مردم است. لذا همه باید در جهت انسجام و وحدت بعد از انتخابات تلاش کنند و برای غلبه بر مشکلات مردم دست به دست همدیگر دهند. علاوه بر مسئولان، مردم نیز در این بین باید حواس خود را جمع کنند تا اتحاد از بین نرود.

این عضو حزب موتلفه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دشمنان به چه دلیلی به دنبال امتداد یافتن رقابت ها بعد از انتخابات هستند، گفت: آنچه که مسلم است این است که دشمنان در حال حاضر به دنبال این موضوع هستند که اولا جلوی کارآمد شدن نظام اجرایی کشور را بگیرد و هر دولتی که روی کار بیاید نگذارند کارآمد باشد و به این نکته متصور باشد که بدون تکیه و توسل به غرب نمی تواند بر مشکلات کشور غلبه پیدا کند.

دولت آینده توطئه تحریم را خنثی کند

وی اظهار کرد:معاندین نظام اکثرا می خواهند با فشار اقتصادی بر مردم و جلوگیری از بهبود وضع زندگی مردم، پشتیبانی اصلی مردم را ازنظام بگیرد؛ بنابراین نقش دولت آینده هم در ایجاد کارایی بیشتر برای حل مشکلات مردم و هم در جلب رضایت مندی مردم بسیار اهمیت دارد، به همین روی دولت آینده باید این توطئه دشمن را که از طریق تحریم می خواهد مردم را ناراضی کند، با کنترل کردن تحریم ها برطرف کند و این ابزار و این سلاح را  از دشمن بگیرد تا نتواند با استفاده از ابزار تحریم  نارضایتی عامه را افزایش دهد.

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات