صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴  ، 
کد خبر : ۳۳۲۲۹۸

اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس به خوزستان می‌روند/ اقدامات تروریستی محکوم است

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در استان خوزستان و محکومیت اقدامات تروریستی، گفت: در این که دشمنان ما همیشه فرصت طلبانه به دنبال بهره‌برداری خود است هرگونه حرکت در داخل کشور ما است شکی نیست اما اگر مدیران دولتی زمینه‌ای را ایجاد کنند که نارضایتی مردم پدید آید این یک گناه نابخشودنی است.
وی افزود: آقای رئیس جمهور و مجموعه وزارت نیرو برنامه‌ریزان کشور سازمان برنامه و بودجه سال گذشته که فرصت داشتند برای حل مشکلات تا اندازه‌ای که مشکلات خوزستان بزرگ است اگر به این مشکلات ورود می‌کردند و به بزرگی مشکلات توجه داشتند و بر آن اساس اقدامات مفید صورت می‌دادند امروز در این موقعیت قرار نداشتیم.
 نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: الان دولت آقای روحانی به عنوان یک دولت ناکارآمد در مجموعه مدیریت و برنامه ریزی برای آب شناخته می‌شود نه تنها خوزستان بلکه اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد، کرمان و بسیاری از شهرها و استان‌های دیگر کشور نیز از سوء مدیریت در عرصه آب رنج می‌برند.
مقتدایی خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم تلاش می‌کنند تا به سرعت دولت را متوجه این نقصان‌های عظیم و شدید کنند و دولت سیزدهم هنوز روی کار نیامده تلاش مضاعفی را شکل می‌دهد تا بتوانند تلاش مضاعفی را دارد تا بتواند به سرعت مشکلات را حل کند.
وی افزود: مردم صبور خوزستان اره مدافع نظام بودند آنان در سخت‌ترین شرایط و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند امروز هم مطمئنیم که خوزستان مقاوم یکپارچه مدافع آرمان های اسلام است و این تحرکات محدود دشمنان ما نمی تواند صف متحد ملت را بر هم بزند.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: خوزستان نیازمند حمایت حداکثری است دولت آینده در اولین روزها این موضوع را دنبال خواهد کرد؛ مجلس شورای اسلامی نیز با مردم خوزستان است و بیشترین همفکری را برای حل مشکلات این استان و سایر استانها را در حال انجام دارد.
مقتدایی خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به زودی در چند جلسه موضوع موضوعات مربوط به خوزستان و نحوه حمایت از مردم این استان را مورد بررسی قرار داده و به زودی سفر استانی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای تهیه گزارش چگونگی حل مشکلات خوزستان و مردم عزیز این خطه انجام خواهد شد که در جلسه  سه‌شنبه هفته آینده کمیسیون درباره زمان دقیق این سفر تصمیم‌گیری می‌شود.
وی افزود: امیدواریم دولت آقای روحانی در باقیمانده روزهای کاری خود فرصت را محترم بشمارد و بودجه لازم در اختیار استان خوزستان قرار دهد.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی تمام‌قد به دنبال حمایت از خواسته‌ها و مطالبات مردم ایران در همه استان‌ها است اکنون خوزستان در کانون توجه برای حمایت حداکثری قرار گرفته است و گرنه ما در مورد همه استان ها به همین شکل پیگیر مسائل و مشکلات مردم هستیم.

 

فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات