صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶  ، 
کد خبر : ۳۳۷۲۹۸

تظاهرات شهرک‌نشینان صهیونیست در حومه تل آویو؛ امنیت نداریم!

صدها شهرک‌نشین صهیونیست، شب گذشته (شنبه) در اعتراض به افزایش حملات فلسطینی‌ها در ورودی منطقه «العاد» در حومه تل آویو تظاهرات کردند.
به نوشته روزنامه یدیعوت احارانوت، آن‌ها به سوی خودروهای پلیس رژیم صهیونیستی سنگ پرتاب کرده و همزمان شعار «مرگ بر عرب» سر می‌دادند. معترضان صهیونیست در حالی که سعی داشتند خیابان را ببندند، با مأموران پلیس درگیر شده و در این میان سه شهرک‌نشین بازداشت شدند.
از سوی دیگر صهیونیست‌ها، شب گذشته مقابل خانه «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم تل آویو در شهرک «رعنانا» نیز تجمع کرده و علیه وی شعار دادند. آن‌ها دولت بنت را بی کفایت و ناتوان از تأمین امنیت جانی شهرک‌نشینان خطاب کرده و خواستار استعفای وی شدند.
 
در این میان، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی نیز شب گذشته بر آتش اعتراضات دمید و خواستار استعفای کابینه نفتالی بنت شد و ادعا کرد که باید دولتی قوی‌ تشکیل شود تا بتواند امنیت اسرائیلی‌ها را تأمین کند.
نتانیاهو با یادآوری دستورات وی برای ترور برخی شخصیت‌های مقاومت همچون «احمد الجعبری»، فرمانده شاخه نظامی حماس و «ابو العطا» از فرماندهان بارز جهاد اسلامی، تلویحا خواستار از سر گیری سیاست ترور رهبران مقاومت شد.
این اعتراضات علیه کابینه نفتالی بنت، پس از آن اوج گرفته است که شامگاه پنج شنبه هفته گذشته در منطقه «العاد» در حومه تل آویو، دو جوان فلسطینی با ساطور و تبر به جان صهیونیست‌ها افتاده و سه نفر از آن‌ها را به هلاکت رسانده و چهار فرد دیگر را زخمی کردند و موجی از ترس و وحشت را در دل شهرک‌نشینان به جا گذاشتند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات