صفحه نخست >>  عمومی >> پرسمان
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۴  ، 
کد خبر : ۳۴۰۶۱۴

آیا درست است که «چون مردم این روزها با مشکلات اقتصادی زیادی درگیرند و منتقد وضع موجود هستند، با اغتشاشگران همراهی و همکاری کردند؟»

 مردم نه تنها با اغتشاشگران همراهی نکردند، بلکه علیه اقدامات خشونت‌طلبانه آنها موضع گرفتند.  در این بین،  یک تعدادی از سلبریتی‌هایی که واقعاً دنبال منافع خودشان هستند و تعداد بسیاری از آنها پول ملت را خورده و مشهور شده­اند، همان‌ها که واقعاً علاقه­ای به مردم نداشتند؛ بیشتر منافع خودشان را می­دیدند و بیشتر در فکر مهاجرت، دریافت پاسپورت دوم و شهروندی کشور دیگری بودند، آنها موضع‌گیری‌هایی انجام دادند. اما ملت با راهپیمایی‌ها، حضور در صحنه و عدم اقبال به آنها، تودهنی به آنها زد و بار دیگر نشان داد که دشمنان هنوز هم مردم مؤمن و انقلابی ایران را نشناخته‌اند، نمی‌دانند  مردم ایران به استقلال و تمامیت ارضی سرزمین‌شان فوق‌العاده حساس هستند و در برابر دشمن بیرونی متحد و ید واحده می‌گردند. از همین روست که باید به داشتن چنین مردمی به تعبیر رهبری معظم انقلاب جبین سپاس بر پیشگاه ربوبی سایید.

انکار نمی­کنیم که ضعف­های قابل توجهی در عرصه­های معیشتی و اجتماعی، عده­ای را - نه به حمایت آشوبگران - بلکه به عناصر ساکت و بدون موضع، تبدیل کرده است.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات