صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱  ، 
کد خبر : ۳۴۰۶۹۴

در تجمعات ضد انقلاب خارج نشین چه گذشت اعتراض یا توحش؟

آیا تحریم های همه جانبه استکبار علیه ملت مظلوم خود را ندیدند؟آیا حمله به هواپیمای مسافربری بر روی خلیج فارس توسط ناو وینسنس آمریکا را ندیدند؟

مهسا_امینی رمز آشوب های اخیر بود که توسط امریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه غرب آسیا کلید خورد واذنابشان از فرقه های تروریست نیز پیاده‌نظام آنان در داخل بودند. اما همه ماجرا فقط همین نبود، جریان به بن بست رسیده ضد انقلاب خارجی نشین هم دست به تکاپو زد تا شاید سیاست به گل نشسته خود را فعال نشان دهد.

از این رو تجمعات محدودی در کشورهای مختلف که غالباً هم شرکت کنندگان آن اجاره ای از کشورهای امریکای لاتین و یا افریقایی تبارهای بودند که به امید یک وعده غذا و…، اعتراض و مطابق ذاتشان، دست به خشونت زدند. استکهلم، بروکسل، برن، لندن، اسلو و برخی شهرهای دیگر غربی از جمله این شهرها بودند. انان مطابق رفتار همیشگی خود که نشان از توحش و بی قانونی است، نه تنها به قوانین جمهوری اسلامی بی‌اعتنا بودند بلکه به قوانین کشورهای محل اقامت خود نیز بی احترامی کردند.

اغتشاشگران وضدنقلاب خارج نشین در تعدادی از کشورها از جمله چند کشور اروپایی اقدام به برگزاری تجمعات خشونت‌آمیز در مقابل دفاتر نمایندگی سفارتخانه ها و بخش های کنسولی سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران در این کشورها کرده که به درگیری کشیده و حتی با برخورد پلیس این کشورها نیز مواجه شده است. 

در این خصوص ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه می گوید"در برخی از حوزه های نمایندگی مهاجمان و کسانی که ادعای حقوق بشری و ادعای رویکرد سیاسی برای بیان دیدگاه های خودشان را دارند حتی به مراجعان به نمایندگی ها و بخش های کنسولی ما بی احترامی کرده و فضای رعب را برای شهروندان ایرانی ایجاد کردند که مانع شوند آنها برای دریافت خدمات کنسولی به سفارتخانه ها و بخش های کنسولی مراجعه کنند. انان علاوه بر ایجاد رعب، به روشهای غیر اخلاقی نیز متوسل شدند."
در تجمعاتی که ضد انقلاب در اروپا برگزار کردسلطنت‌طلبها، تجزیه طلبان دموکرات. سازمان منافقین که دستشان به خون ۱۷ هزار ایرانی آغشته است و هم کسانی که تفسیر"شعار زن و زندگی و ازادی " آنان را در لخت شدنشان در انظار عمومی میتوان فهمید،  آنان که حداقل های اخلاقی و انسانی را نیز نادیده میگیرند دیده می شد یعنی جمع پارادوکس ها. 

به گزارش خبرگزاری ایرنا عناصر ضد انقلاب خارج نشین یکی از نمازگزاران مرکز اسلامی لندن را محاصره کردند و به زور از او می خواهند که علیه مقدسات و نظام جمهوری اسلامی ایران ناسزا بگوید تا وی را رها کنند. نمازگذاران پس از امتناع از همکاری با آشوب گرا ن، مورد حمله فیزیکی قرار می گیرند.

گروهکهای ضدانقلاب خارجه نشین حتی به سلبریتیهای که مثل آنان به میهن و مردم خود خیانت کرده بودند و قصد داشتند ردای مخالفت با نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر تن کنند با خشونت رفتار کردند.

جریان برانداز خارج نشین که همیشه با شعارهای آزادی خواهانه و عدالت طلبانه و نفی نظام اسلامی وعده ایرانی آباد را به مردم می‌دهند و فضای بعد از براندازی در ایران را جامعه آزاد و محترم شمردن عقاید معرفی می‌کنند، در این اعتراضات با اقدامات وحشیانه و جنایت آمیز خود نشان دادند که فردای براندازی نظام اسلامی، روز سیاهی و جنایت را برای مردم به ارمغان که می آورند.

آنچه در روزهای اخیر در اروپا شاهد آن بودیم، چهره تمام نمایی از آشوب، اغتشاش، تجزیه طلبی و چند پاره شدن ایران و در نهایت نابود شدن کشوری به نام ایران است. هچنان که ایدی کوهن خبرنگار رژیم صهیونیستی نیز در حساب توییتری خود با عبارت" بای بای ایران" این خواسته را عریان تر و شفاف تر از بقیه ضد انقلاب به نمایش گذاشت. 

راهبرد دشمن در اغتشاشات اخیر مرگ با هزاران زخم بود که وقتی در پیاده سازی آن با سد محکم دفاعی نیروهای انتظامی و امنیتی ایران و اگاهی ملت فهیم ایران  برخورد کرد و خود را در داخل به بن بست رسیده دید،  تصمیم بر ادامه این روند در خارج از ایران گرفت که به خاطر حماقت و خشونت آنان زود به پایان رسید.

مطمئناً این اقدام خشونت آمیز دشمن در خارج از کشور به خاطر انتقام از ایستادگی، پیشرفت، موفقیت و دستاوردهای راهبردی اخیر نظام و ملت ایران در عرصه های مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی، سیاسی همچون عضویت جمهوری اسلامی ایران در سازمان شانگهای و بی‌خاصیت کردن تحریم ها وجنگ اقتصادی دشمن و سفر الهام‌بخش ریاست جمهوری اسلامی ایران به نیویورک و اعلام مواضع شفاف و هوشمندانه و غرور برانگیز در اجلاس عمومی سازمان ملل متحد است.

دشمنان خارج‌نشین پس از خروش ملت در سراسر کشور در مقابل خشونت ورزی و رفتار داعشی عده قلیلی بنام اراذل و اوباش و عدم همراهی ملت ایران،  تصمیم به انتقال آن به خارج از کشور گرفتند تا شاید بتوانند با خشونت ورزی و ایجاد بلوا، اذهان مردم را از این دستاوردها دور نمایند. کسانی که دم از حقوق ملت ایران در خارج از مرزها با فحاشی و خشونت ورزی می زنند در طول ۴۰ سال گذشته کجا بودند وچه می کردند؟

آیا تحریم های همه جانبه استکبار علیه ملت مظلوم خود را ندیدند؟آیا حمله به هواپیمای مسافربری بر روی خلیج فارس توسط ناو وینسنس آمریکا را ندیدند؟ آیا کمک برای ساخت بمب های شیمیایی توسط آلمانی ها و اهدا هواپیماهای میراژ توسط فرانسوی ها برای کشتن ملت ایران را به صدام ملعون نمی دیدند؟ پس آن زمان کجا بودند؟ 

آیا در آن زمان، حقوق ملت ایران نادیده گرفته نمی‌شد.؟ پس چرا دم فروبسته بودند و گلوی خود را برای کشته شدن کودکان و نوزادان مملکت خود توسط موشک های غربی در بیمارستان بهرامی تهران باز نکردند؟


 
 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
برای تجمع برلین که عده ای وحشی بودند نه وقت خود را تلف کنید و نه بدنبال چرایی سیاسی آن باشید. چون بقول جوزپ بول اروپا باغ وحش است و این تجمع کنندگان برلین بعنوان وحوش این باغ وحش را از جنگل های تحت پوشش غرب آورده بودند تا مردم دیگر قاره ها را سرگرم کنند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات