صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲  ، 
کد خبر : ۳۴۰۷۹۲

سرلشکر سلامی: "‌آرتین"‌ قلب ایران است

سردار سرلشکر پاسدار حسن سلامی در اجتماع عظیم تشییع‌کنندگان شهدای تروریستی حرم شاهچراغ با تسلیت شهادت جمعی از زائران در حادثه تروریستی شیراز در آستانه نماز مغرب و عشا به محضر حضرت ولعی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت ایران، مردم شیراز و خانواده شهدا اظهار داشت: ای کاش ظهر عاشورا مردم شیراز می‌بودند تا امام ‌حسین‌ (ع) در قتگاه تنها نمی‌ماند و کسی نمی‌توانست دستان حضرت ابوالفضل(ع) را قطع کند؛ اگر شما مردم شیراز می‌بودید حضرت علی اصغر تشنه و با تیتر سه شعبه شهید نمی‌شد.‌اگر آن روز بودید هیچ فرزندی از فرزندان حریم اهل بیت به ا‌سارت و به شام نمی‌رفت.

سرلشکر سلامی: "‌آرتین"‌ قلب ایران است/ روی مژه‌های چشممان بزرگ خواهی شد/ تاریخ باشکوه ملت را برای آیندگان بازگو خواهی کرد‌

مردم ایران و شیراز به خوبی رهبر معظم انقلاب ‌را در‌بر گرفته‌اند

‌وی با بیان اینکه امروز مردم ایران و شیراز به خوبی رهبر معظم انقلاب ‌را در‌بر گرفته‌اند، تاکید کرد: ‌رهبر انقلاب ‌در قلب جهاد ا‌یستاده‌اند و مردم  ایران امام خامنه‌ای را در برا‌بر انواع دشمنی‌ها تنها نگذاشته‌اند و امامشان را صیانت می‌کنند.

سرلشکر سلامی به جمعیت باشکوه تشییع‌کنندگان و حضور در بدرقه آسمانی شهدای تروریستی اشاره کرد و گفت: اگر کمی انسانیت و مردانگی دارند شیراز را از آسمان ببینند؛ این شیراز و ایران واقعی است که نشان‌دهنده انقلاب شکوهمند اسلامی است و با شرا‌رت تعدادی معدود فریب‌خورد هرگز آسیب نخواهد دید.

وی بیان کرد: من به عنوان سرباز کوچک و فدایی و نوکر شما، دستانتان را می بوسم‌، خاک کف ‌پایتان را می‌بوسم و آن را برای تبرک به صورتم می‌کشم شما همیشه عزت ولایت و زینت‌بخش‌ اسلام هستید و‌ امروز چشم دشمن را کور کردید و وادار کردید شعله‌های آتشش خاموش شود او خفقان گرفت تا فریادهای پرشکوه شما را شنید.

به دشمن نشان دادید که او هیچ ‌و پوچ است

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه این شهیدان خون جاری در رگ‌های جاری انقلاب و روح جاری در پیکره ملت هستند، تصریح کرد: ‌امروز دوباره قلب‌های ما به هم پیوند خورد و همه برای شهیدانمان گریستیم و همه آمدیم و همه با خانواده شهدا همدلی کردید و این حجت‌های درخشان الهی را روی دستا‌نتان گرفتید تا همه بدانند این ملت زنده است و اینجا رودهای خروشان از انسان‌ها را می‌بینید که زورق‌های شهادت را در میان امواجشان گرفتند و ‌‌به خدا می سپارند. هرچه از شیراز بگوییم کم است شما مردم وفادار به دشمن نشان دادید که او هیچ ‌و پوچ است و فقط فریادهای شیطانی از رسانه‌ها پوشالی است.

وی با بیان اینکه ‌توطئه‌‌ و اغتشاشات اخیر‌ محصول ‌رژیم صهیونیستی است، تاکید کرد: آنها شکست‌های بزرگی از ملت ‌در 43 سال گذشته ‌دریافت کرده‌اند. ملت ایران آمریکا را مفتضاحه از ایران بیرون راندند و وقتی لاله جاسوسی او را گرفتند تیر خلاص به اعتبار او ز‌دند‌ و او را تحقیر و زیر پا له کردند و ان روز امام‌ خمینی فرمودند "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند" و ‌‌این برای آمریکا سخت بود که زبده‌ترین نیروهایش در بیایان و آتش گرفتار شدند و امام خمینی فرمودند آمریکا نتوانست کاری بکند.

جوانانمان ‌سینه ستبر کردند تا ‌تیرها به خاک ‌مملکت اصابت نکند

فرمانده کل سپاه با اشاره به دوران ‌ 8 ساله دفاع مقد‌س خاطرنشان کرد: ‌وقتی مردم ایران به میدان جنگ رفتند و جوانانمان استوار سینه ستبر کردند تا حتی تیرها به خاک این مملکت اصابت نکند شکست دیگری به آمریکا تحمیل شد‌ و باز هم ثابت شد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. شما با خط زیبای اربعین نشان دادید قلب‌ها و ذهن‌های ایرانی‌ها همیشه برای شنیدن‌ حسینی است و دل‌ها علوی است و روح امام حسین بر کالبد ملت جاری است و امام حسین با یزید و اصحابش سازگاری ندارند و باز هم آمریکا غلطی نمی‌تواند بکند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه وقتی آمریکا ملت ایران را ‌تحریم کرد و دارو نداد و اجازه صادرات و واردات نداد مردم در میدان پاسخش را دادند، ادامه داد: ‌پهپاد آنها را زدیم و آنها بی‌عمل ماندند ‌و دوباره ثابت شد آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. وقتی قهرمان مبارزه با ترو‌ریسم سردار ‌شهید حاج قاسم سلیمانی را ناجوانمردانه در عراق شهید کردند؛ پایگاه آ‌مریکایی را هدف قرار دادیم نتوانستند پا‌سخ دهندو باز ثابت شد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

جوانان عزیزمان گول عملیات رسانه‌ای دشمن را نخور‌ند

وی با بیان اینکه آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود خسته و شکست‌خورده ‌در جنگ یمن و شکست در تشکیل دولت در عراق و شکست در لبنان و سوریه وقتی نفوذ و قدرت‌ سیاسی و معنوی ایران عزیز‌ را در سرزمین های دور‌دست دیدند‌، متوجه شدند بر ملت ایران نمی‌توانند فائق آیند، ادامه داد: آنها پس از شکست‌های پی در پی، به این فکر افتادند تا به جوانان‌‌ کشورمان آسیب بزنند.

سرلشکر سلامی خطاب به جوانان گفت: به جوانان این سرزمین و اندک جوانانی که گول عملیات رسانه‌ای دشمن را خورده‌اند می‌گویم که ‌می‌دانید که آرزوی آمریکا برای شما ‌چیست آنها اعلام کردند نمی‌توانند ایران شکست دهیم مگر با جوانانش؛ آنها می‌گویند بر ایران و آرمان اسلامی و آرزو‌های بزرگ این کشور‌ نمی‌توانیم غلبه کنیم، مگر اینکه ‌بر جوانان  غلبه کنیم و رویای آمریکا ‌این است که جوانانمان فقط کشته شوند و فرقی برایشان نمی‌کند که چه کسی کشته شود؛ جوان انقلابی یا ‌جوان اغتشاشکر؛ ‌می‌خواهند ‌جوانان ما را مرده ببینند.به دنبال تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس هستند، پس بدانید آنها خواب خوبی برای شما ندیده‌اند.

جوانان یونیفرم و لباس آمریکا را از تن خود بیرون بیاورید

وی با توصیه‌ به جوانان فریب‌خورده گفت: جوانان فریب خورده، بدانید تعدادتان اندک است و این انقلاب ریشه عمیق در خاک دارد.  شرافتتان و وطنتان را نفرشید. مقابل رزمندگانتان نباشید. آنهایی که شب و روز سینه خود را آماج حملات می‌کنند و گاهی در اتفاقات در دمای زیر صفر درجه منجمد می‌شوند. یونیفرم و لباس آمریکا را از تن خود بیرون بیاورید. مراقب باشید، دشمنان  در حال فریب دادن شما هستند در این سرزمین به کسی اجازه ناامنی نمی‌دهیم لذا از خویشتن‌داری نظام سوءاستفاده نکنید و با کاسه صبر این ملت بازی نکنید.

فرمانده کل سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه روی سخنم با دانشجویان عزیز است تاکید کرد: شما همیشه پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی بوده‌اید، چه شده که عده قلیلی دانشجویان ما حامی دشمن شده‌اند. به ملت و دانشگاه‌ها برگردید. راه بازگشت باز است. از شما فضیلت اخلاق می‌خواهیم. چه طور شده که عده‌ای دانشجو‌نما با رکیک‌ترین الفاظ شعار می‌دهند.مردم ما دیندار‌ند اگر مشکلاتی در اقتصاد است صبر الهی پیشه کرده و به نظام اعتماد دارند.

‌پیکر شهدای تروریستی ماهیت جریان فتنه را نشان دادند

وی با بیان اینکه ‌پیکر شهدای تروریستی ماهیت جریان فتنه را نشان دادند، تاکید کرد: آیا این زنانی که در این تابوت‌ها تشییع می شوند گناهی کرده‌اند‌.نتیجه این اغتشاشات به طمع انداختن دشمن بود. آیا آنهایی که از آزادی سخن می‌گویند، مردم ما برای عبادت آزاد نیستند. این آزادی است و یا اسارت. آنهایی که شعار زن، زندگی و آزادی سر می‌دهند، آیا آزادی برهنگی و زیرپا گذاشتن ارزش‌ها و حرمت‌شکنی است. یا آزادی بی‌بند و باری است. آزادی که آمریکا به ملت وعده می‌دهد آزادی قمار، شراب و روابط نامشروع است. دشمن می‌خواهد طهارت اخلاقی را از جامعه بگیرد.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: ای ملت و ای جوانان آگاه باشید، خود از زیر سیطره رسانه‌های دشمن نجات دهید، رودخانه‌ای که در آن شنا می‌کنید نجس و آلوده است و شما را غرق می‌کند.

سلامی همچنین در سخنان خود از بانوان ایران اسلامی که باوقار از عصمت و حجاب خود پاسداری کردند گفت: آن عده‌ای قلیل از زنانی که به دلیل ناآگاهی در امتداد خط سیاسی دشمن قرار گرفتند بدانند، نباید سرباز دشمن و مروج بی‌عفتی باشند. دشمن به دنبال این است که کانون خانواده‌ها را سست کند و اجازه ندهد ارزش‌های سلام در جامعه پیاده شود.

وی با بیان اینکه ما به جوانان و عده قلیل می‌گوییم که گول دشمن را نخورید، شرارت را پایان دهید. امروز روز پایان اغتشاشات است دیگر به خیابان نیایید. از جان ملت چه می خواهید، تاکید کرد: آنچه این روزها اتفاق می‌افتد نقشه شوم کاخ سفید و رژیم صهیونیستی و سایر دشمنان از جمله آل‌سعود  است. فکر نکنید بایدن به شما تلفن می‌کند و می‌گوید به خیابان بریزید. دشمنان ما مستقیما به شما زنگ نمی‌زنند از طریق رسانه‌هایشان شما را وادار می‌کنند در مقابل جامعه و رزمندگان آن قرار بگیرید.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: در این فتنه شوم هیچ خیری نیست. آینده خود را تباه نکنید، سریع از سرزمین تسلط دشمن خارج شوید و به دامان ملت برگردید.

 

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات