فرهنگی >>  فرهنگی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱  ، 
کد خبر : ۳۴۶۳۲۳

استقبال مخاطبان ترک‌زبان از کتابی درباره امام زمان(عج)

کتاب «طلوع تا ظهور» با همکاری انتشارات کتاب جمکران و انتشارات حکیمانه «HEKİMANE» ترکیه ترجمه و در بازار کتاب ترکیه منتشر شد. این اثر که بازنویسی و تلخیص کتاب ارزشمند «امام مهدی (عج) از تولد تا بعد از ظهور» است، توسط محبوب شاهین تک «Mahbube Şahintekin» و سلیل زنگین «Celil Zengin» ترجمه شده و با نام « Doğumundan Zuhuruna İmam Mehdi» روانه بازار نشر جهانی شده و مورد استقبال مخاطبان ترک‌زبان قرار گرفته است.

استقبال مخاطبان ترک‌زبان از کتابی درباره امام زمان(عج)کتاب «امام مهدی (علیه السلام) از تولد تا بعد از ظهور»، ترجمه کتاب «الامام المهدی من المهد الی الظهور» اثر سید محمد ‏کاظم قزوینی به موضوعات متعددی در زمینه مهدویت پرداخته و با ارائه روایات امامان معصوم (علیهم السلام) در این ‏زمینه و شرح و بررسی روایات مورد نظر، ‏تاریخ زندگی امام زمان (علیه السلام) را از تولد تا پس از ظهور بیان کرده است.

مطالب کتاب تنها به نقل روایات منحصر نشده و حکایاتی نیز در کتاب نقل شده است که اغلب این روایات با موضوع ‏تشرف به محضر امام عصر (ارواحنا فداه) هستند؛ مانند داستان انار در بحرین، داستان یاقوت روغن فروش و... .‏

از ویژگی‌های مثبت این کتاب  به نسبت دیگر کتاب‌های مهدویت این است که این کتاب پس از پرداختن به زوایای ‏مختلف حکومت مهدوی در زمینه سیاسی، اقتصادی و تربیتی، فصلی را به مبحث رجعت اختصاص داده و آن را با ‏استفاده از آیات و روایات اثبات کرده است.

کتاب «امام مهدی (عج) از تولد تا بعد از ظهور» را فاطمه تقوی برای کاهش حجم و استفاده بهتر بازنویسی و تلخیص کرده و انتشارات کتاب جمکران با نام «طلوع تا ظهور» منتشر کرده است.  

 

منبع: تسنيم

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات